Két főhős és sok nyomozós játékmenet az Alan Wake 2-ben

A Remedy Entertainment megmagyarázta, hogy miképp lesz más, ám mégis ismerős az Alan Wake második része.

 

Az Alan Wake 2-t Geoff Keighley Summer Game Festje során láthattuk, és utána a finn csapat a sajtónak is megmutatta a játékot. Egy YouTube-os, Danny Peña interjút készített a játék két rendezőjével, Sam Lake-kel (aki íróként is közreműködött, és ő volt korábban Max Payne arca is), illetve Kyle Rowley-val. Lake azt magyarázta el, hogy a játék hogyan kezeli a két főhősös felépítést, miközben szabad kezet hagy a játékosoknak Alan Wake és Saga Anderson között:

„Ha ez a bevezetés Sagával megtörtént, akkor a játékos bizonyos helyszíneken szabadon válthat közöttük, válthat, hogy Alan Wake-ként játszik „a sötét helyen”, vagy válthat, hogy Sagaként a Csendes-óceán északnyugati részén legyen, és onnantól kezdve nincs rossz vagy helyes játékmód. Ha akarod, Alan Wake-ként játszhatod végig a Dark Place-élményt szinte a végéig, vagy Sagával játszhatsz szinte a végéig. Vagy minden adandó alkalommal válthatsz a kettő között, hogy az élmény mindkét történetszálát folytasd. Az Alan Wake 2 története úgy lett felépítve, hogy ez a két szál nagyon is összekapcsolódik. Rengeteg visszhang, előjelek és látomások történnek közöttük. Próbálnak kommunikálni egymással a világok között. Attól függően, hogy egy adott pillanatban melyik oldalt játszod először, kissé más nézőpontból láthatod, hogy mi történik, és hogyan alakul a dolog. Ez az élmény,” mondja Lake.

Az Alan Wake 2 lesz a Remedy első túlélő horror játéka, de a puzzle-k és a nyomozó játékmenet sem marad ki, hiszen Saga Anderson az FBI-nál dolgozik. „Az én szemszögemből nézve az ambíciót úgy gondolom, hogy narratív szempontból nagyon ambiciózus dolgokat csinálunk. A különböző módszerek, amelyekkel elmeséljük a történetet, szerintem nagyon fontosak számunkra. Nyilvánvalóan van lineárisabb történetmesélésünk, mint például a mozgóképek, használjuk az élőszereplős megoldásokat. Ebben a demóban nem mutatunk be ennyit, de ezt is felhasználjuk. A játékvilágban való felhasználás szempontjából is ez volt az, amit a Controllal kezdtünk… de a mechanikák széles skáláját is, amelyekhez a játékosoknak hozzáférést szeretnénk biztosítani. Az első játék nagyon erősen támaszkodott a harcra. Az Alan Wake 2-ben teljesen át akartuk venni azt az elképzelést, hogy profilozó, FBI-ügynök legyél Sagaként, szóval hogyan tudnánk olyan játékmenetet nyújtani, ami eladja ezt a fantáziát? Van ez a koncepciónk az Elmepalotáról [Mind Palace], ahová visszavonulsz, és ahogyan az ügy tábláját használod a rejtvények megoldására. Szerettük volna, hogy a játékosok szélesebb körben használhassák a funkciókat,” mondják a srácok.

Az Alan Wake 2 október 17-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re (Epic Games Store).

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu