Diablo IV: végre úton a megoldás az unfair Hardcore halálokra!

Sajnos nem az a megoldás, hogy a Diablo IV teljes egészében offline játszható lehessen, holott ezzel is ki lehet vágni a szerverekről való lecsatlakozás miatt történő hibaüzeneteket a képletből… de az túl egyszerű lenne az Activision Blizzardnak.

 

Megtartotta a Diablo IV vezetősége a júniusi „tábortüzes” beszélgetését. Ennek egyik fontos eleme az volt, hogy a Hardcore módban a halálozás nem mindig a játékos hibájából történik. Ha kiakad a játék (vagy rosszabb esetben a PC, esetleg a konzol!), esetleg az internetünk bemondja az unalmast (ezek mind bekövetkezhetnek!), akkor a játék egyszerűen nem veszi figyelembe, hogy mi történik. A karakterünk odavész, hiába öltünk akár 82 órát a játékba. Mivel több külföldi streamer is ennek, vagy akár bugoknak (!) áldozata lett, a játék rendezője, Joe Shely elmondta, hogy vizsgálják az ügyeket, és amint megtalálják a hiba fő okozóját, javításokat hajtanak végre.

Igen ám, de a bugokon túl a szerverekkel való kapcsolat bontása következtében történő halálok már más tészta. Ezekre vezetik be a „menekülőpapírt”, a Scrolls of Escape-et, amik automatikusan aktiválódnak, ha a játékos hirtelen bontja a kapcsolatot. Csak Hardcore-ban lesz ez a tárgy, és ha esetleg megszorulnánk egy nehéz bossfight közben, ezzel visszateleportálhatunk a városba, ha egy gombra rátesszük gyorsparancsként. Shely szerint így izgalmasabb pillanatokhoz vezethet a cucc, mert kockázatvállalóbbak lehetnek a játékosok.

Shely szerint a kapcsolatbontások meghatározásának folyamata nagyon összetett, így lesz, aki védett lehet, más pedig nem, és mivel nem lesz korlátlan számú a tárgy, nem lehet csak úgy kihúzni az Ethernet-kábelt a gépünkből, ha nem menne jól a szekerünk. Ráadásul csak a második szezonban jön a Scrolls of Escape, és mivel az első évad is július közepén-végén indul, és kb. három hónapig tart, októberig még gyakori lesz a hiba (a bugjavítások korábban jönnek). Addig az Activision Blizzard utánanézhetne, hogy az unfair módon meghalt Hardcore karaktereket miként hozhatná vissza, ha már nem lehet teljesen offline játszani…

A Diablo IV „vége”, az endgame is változni fog: „Először is, a játékosaink jelentős többsége még nem fejezte be a játékot, de sokan azok közül, akik nézik ezt a streamet, és az elkötelezett játékosaink közül, sokkal gyorsabban játszanak végig tartalmakat, és ezt a helyzetet tapasztalták a dungeonokkal kapcsolatban,” mondta Shely. Az alap mellékküldetéses dungeonök sokkal jobban használhatóak grindolásra mint az eredetileg erre létrehozott Nightmare dungeonök, és az utóbbiakat a fejlesztők szeretnék ismételhetővé tenni, és így több XP-t adnának.

Még mindig úgy véljük, hogy a játéknak offline lenne a helye.

Forrás: PCGamer, PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu