Még sincs a 2024-es E3 lefújva?

Az Entertainment Software Association (ESA), az E3 mögött álló szervezet szerint tévesek a hírek arról, hogy a 2024-es és a 2025-ös E3-nak annyi…

 

„Az Entertainment Software Association jelenleg az ESA tagjaival és más érdekelt felekkel folytat megbeszéléseket az E3 2024-ről (és azon túl), és egyelőre még nem született végleges döntés az eseményekről. Arra számítunk, hogy az E3 továbbra is része lesz az ESA történetmesélésének, és jelenleg számos érdekelt féllel folytatunk megbeszéléseket arról, hogy az E3 2024 (és azon túl) hogyan nézzen ki, hogy a lehető legjobban szolgálja az interaktív szórakoztatóipart,” írta először az ESA az Axios írójának, Stephen Totilonak, aki aztán egy másik közleményt is megosztott a szervezettől, és ezért tűnhet kissé ismétlődőnek.

Ezzel az ESA tehát meg akarja cáfolni azt, amit Los Angeles városi turizmusért felelős bizottsága írt a prezentációjában (a csökkenő ott eltöltött éjszakák száma mellé írták lábjegyzetként a 2024-es és 2025-ös E3 törlését), ami vagy azt jelenti, hogy a bizottság olyasmit tud, amit a közönség még nem, vagy a bizottság túlzottan pesszimistán kezeli az E3 miatt kieső forgalmat, ami érthető, hiszen a Los Angeles Convention Center ad helyet az évente megrendezett, régebben a játékipar számára kimagaslóan fontos rendezvénynek.

Márciusban pedig így magyarázta az ESA a 2023-as E3 törlését (ezt a ReedPop szervezte volna): „Erősen kezdtünk. A kiállítók, az iparági szereplők, a média és természetesen a rajongók is érdeklődtek. Végül azonban voltak olyan kihívások, amelyek túl nagynak bizonyultak ahhoz, hogy leküzdjük őket. Először is, több vállalat arról számolt be, hogy a COVID-járvány kezdete óta megváltozott a játékfejlesztés ütemterve. Másodszor, a gazdasági ellenszél több vállalatot arra késztetett, hogy átértékelje, hogyan fektet be a nagy marketingeseményekbe. Harmadszor pedig a vállalatok kezdenek kísérletezni azzal, hogyan találják meg a megfelelő egyensúlyt a személyes rendezvények és a digitális marketinglehetőségek között.”

Vagy az ESA próbálja menteni az irháját, vagy Los Angeles turisztikai bizottsága kapott téves információkat. Valamelyikük hazudik.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu