A francia kiadónak egyszerűbb, koncentráltabb játékot kellene csinálnia mind a két franchise-ának következő részében.
Az Assassin’s Creed: Mirage-ról a Ubisoft közölte, hogy ezzel a játékkal vissza kíván menni az alapokhoz (de a Prince of Persia: The Lost Crown is hasonló utat jár). Miért ne tehetne így a Far Cry 7-tel pláne azok után, hogy az utóbbi részekkel (főleg az 5, New Dawn, 6 hármasával) valamelyest megosztóvá tette a sorozatot, ami 2004-ben még merőben más stílusú volt, és csak a későbbiekben kezdett egy nagyobb sandbox területet kínálni a játékosoknak. Ám ahogy egyre nőtt a világ és a játékonként változó rosszfiú őrültsége, úgy az értékelések kezdtek egyre lejjebb kúszni.
A Far Cry 7-tel megtehetné a Ubisoft, hogy itt kurtít a feleslegesnek tűnő dolgokon. Legyen egy kisebb világa, amiben sokkal több a részletesség, és így sok érdekességet lehetne a játékosoknak eldugni, Lineárisabb játékstílust kellene követni, amivel talán új életre kelhetne a lassan húsz éves franchise. Így a világon való munka helyett új játékmechanizmusok is jöhetnének, mivel a rövidebb játékidővel lehetne töményebb, de ki nem fáradó (!) élményt prezentálni a közönségnek. Így a főgonosz is nagyobb hangsúlyt kaphatna, és esetleg a játékosok, akik az utóbbi néhány részt már nem követték figyelemmel, talán visszatérhetnek.
2023-ra nem jelentett be a Ubisoft új Far Cry-t, talán jövőre terveznek valamit (viszont addigra el kellene felejteni a PlayStation 4-et és az Xbox One-t, igaz, a PlayStation 5 és az Xbox Series X is áremelésen esett át…). A huszadik évforduló remek alkalom tudna lenni arra, hogy itt is visszaforduljanak a túl termetessé váló, rövid távon fárasztónak tekinthető nyílt világtól, és így közelebb tudnának Yves Guillemoték lenni ahhoz, amit a játékosok valóban akarnak.
Hiába van egy nagy világ egy játékban, ha az unalmas, vagy nincs motiváció arra, hogy szórakozzunk benne, vagy valami mást is csináljunk a küldetéseken kívül…
Forrás: GameRant