Még mindig sehol sem tart a Perfect Dark fejlesztése?

A Microsoft már öt éve dolgozik a franchise rebootján, és még mindig évekre van attól, hogy ki is adja azt…

 

Az IGN egy lesújtó cikket közölt a Perfect Dark rebootról, amin a korábban elit Xbox-stúdiónak beállított The Initiative nyilvánvalóan nem tudott egyedül értelmes munkát összehozni (ennyit számítanak a korábban nagyobb játékokon dolgozó fejlesztők…?), mert az Embracer Group alá tartozó Crystal Dynamics is besegít a projekt fejlesztésében. Az IGN cikkében tizenhárom fejlesztő szólal meg, akik három különböző stúdióban dolgoztak a játékon!

Az Xbox-exkluzívnak szánt Perfect Dark továbbra is a fejlesztés legkorábbi szakaszaiban tart annak ellenére, hogy öt éve már, hogy a Microsoft elkezdett dolgozni rajta, és még mindig 2-3 évre van a megjelenéstől! Sőt, ezt még meg is tudjuk tetézni azzal, hogy a tervek szerint epizodikus megjelenésben gondolkodik a redmondi techóriás, ám ez még változhat attól függően, hogy mennyi van még hátra a játék fejlesztéséből. A stúdiót ugye Darrell Gallagher vezeti, aki korábban az Activisionnél és a Square Enixnél volt fejlesztési vezető, mielőtt 2018-ban a The Initiative alapítói között találta volna magát.

A Perfect Dark legutóbbi része 2005-ben jelent meg, mégpedig az Xbox 360 nyitócímei egyikeként. Ez volt a Perfect Dark Zero. Az új játék pedig egy titkos ügynök-thriller lenne egy, a közeljövőben játszódó világban, és hivatalosan 2020-ban jelentette be a Microsoft a projektet. 2019 és 2021 között a Certain Affinity is dolgozott rajta, de ez nem vezetett semmire, és a The Initiative-nál is sokan megfordultak (és távoztak!) az utóbbi fél évtized alatt. Eközben a stúdió még engine-t is váltott, így már Unreal Engine 5-öt használnak (ahogy a The Coalition is, akik egy új Gearshez használhatják az Epic Games technológiáját).

Az IGN szerint egy sztoriközpontú FPS-ről van szó, ami a harcokat a kütyüs kémkedéssel kombinálja, de valamilyen kísérleti mozgással kapcsolatos technológia is felmerült. Elvileg jó irányba tart a fejlesztés. Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője májusban teljesen áttekintette a játékot, és azt mondta, hogy vége azoknak az időknek, amikor egy stúdió dolgozott nagyobb játékokon. Aha. Persze.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu