Egyre messzebb csúszik a Star Wars: Eclipse megjelenése?

A már a kínai techóriás NetEase alá tartozó Quantic Dream helyzete nem tűnik olyan kifejezetten rózsásnak a Disney IP-jével kapcsolatban.

 

A francia stúdiót David Cage és az ő játékai kapcsán ismerhető: Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond Two Souls, Detroit: Become Human. Most viszont egy másik cég IP-jét használva dolgoznak a Star Wars: Eclipse-en, amiről már régebben is írtuk, hogy a Quantic Dreamnek nem kevés idő kell, hogy az eddigi stílust egy kalandjáték műfajú projektre cseréljék. Ehhez persze több ember és nagyobb tudás kell, de amiről Tom Henderson írt az Insider Gamingen, kissé súlyosabban hat.

A Star Wars: Eclipse-szel 2026-os megjelenést szeretnének, de több indokból is halasztást kaphat még a játék, ugyanis például nehezen találnak munkaerőt a játékhoz. Ez a szituáció a munkahelyi problémák (szexuális zaklatás, erőltetett túlórázás, mérgezőnek mondható munkakultúra) miatt alakult ki. Ráadásul a játék koncepciójának mérete miatt is van az, hogy minimum három évre vagyunk még a játék megjelenésétől, és ha 2027-re esne át a rajt, addigra már nem kizárt, hogy elkezdenek az újgenerációs hardverekre fejleszteni, ami tovább tolhatja a megjelenést.

A játékról sokat nem tudunk. Egy akció-kaland műfajú játék lesz (ami a Quantic Dreamnek újdonság), és tavaly Cage, a stúdió alapítója annyit még hozzátett, hogy ez lesz a francia csapat legambíciózusabb játéka, és nem csak egy átfestett Detroit: Become Humant kapunk, igaz, annak a játéknak lesz valamilyen belfolyása, hatása lesz a Star Wars: Eclipse-re. Játékmenetre még egy-másfél évig biztosan jobb, ha nem számítunk ezek alapján.

A cikk közlése után a WCCFTech-et felkereste a Quantic Dream. A francia cég tisztázta, hogy a játék továbbra is fejlesztés alatt áll, de nincs bajuk a munkaerővel, mert 50%-kal többen dolgoznak, miután a párizsi és montréali stúdióban is erősítettek. A stúdió elleni zaklatásokat a párizsi fellebbviteli bíróság lesöpörte, és a stúdió továbbra is egy tisztelettudó, támogató munkakörnyezetre fog törekedni. (Vicces, hogy egy tavalyi blogposztot linkelnek…)

Nem hangzik jól a helyzetük.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu