Új fejlesztőknél a Star Wars: The Old Republic, és kirúgással járt a váltás!

A BioWare átadta a stafétát, hogy a Mass Effect új részén dolgozzon, de a Star Wars: The Old Republic (innentől SWTOR-ként rövidítjük!) fejlesztőváltása nem teljesen zökkenőmentes.

 

A Star Wars: The Old Republic egy régóta talpon álló MMORPG, ami egy stabil rajongói táborral rendelkezik több mint egy évtizede, de innentől nem a BioWare felel érte, hanem a Broadsword Online Games (azaz a korábbi pletykák ezúttal sem tévedtek…), akik egy még régebbi MMO, az Ultima Online fenntartásában is jártasak. Úgyhogy mondhatnánk, hogy az SWTOR egy járókeretet kapott, és Gary McKay, a BioWare igazgatója erről egy blogposztot is írt:

„Bár az Electronic Arts marad a Star Wars: The Old Republic kiadója, a játék fejlesztése partnerünkhöz és barátainkhoz, a Broadswordhoz, egy online játékok menedzselésében jártas butikstúdióhoz vándorol. Mind a Broadsword, mind az Star Wars: The Old Republic csapatának tagjai egyesítik erőiket, és fáradhatatlanul dolgoznak majd „minden játékos, minden nap” támogatásán, biztosítva, hogy ezek a világok és közösségek továbbra is virágozzanak és növekedjenek. Alapítójuk és elnökük, Rob Denton még közvetlen tapasztalattal is rendelkezik az SWTOR-ral kapcsolatban, hiszen az EA-nál töltött ideje alatt segített a csapat vezetésében a játék fejlesztése és elindítása során.

Minden jelenlegi terv továbbra is a helyén van. Izgalmas új funkciókat is terveznek, amelyekről a csapat egyelőre még nem nagyon akar beszélni, de elég, ha annyit mondunk, hogy a játékosok a jövőben is számíthatnak fejlesztésekre és új tartalmakra. […] Egyetlen nagy változás sem jön kihívások nélkül. Ezek közé tartozik az is, hogy a jelenlegi csapat nagy része meghívást kap, hogy elkísérje a játékot a Broadswordhez való költözés során, bár sajnos nem minden szerepkör fogja megtenni a költözést. Ez az átállás legnehezebb része, és ezeket a döntéseket nem könnyelműen hoztuk meg. Természetesen mindent megteszünk, hogy támogassuk az érintett csapattagokat, akiknek lehetőségük van arra, hogy új feladatokat találjanak az EA-n belül,” írta McKay.

Tehát sajnos egyes embereket ki is rúgnak ezzel a fejlesztőcserével, ugyanis a BioWare Edmonton/Austin stúdiópárosa most minden erejével a PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re készülő Dragon Age: Dreadwolf „építésének, finomhangolásának” szánja az idejét, miközben az új Mass Effect továbbra is a fejlesztést megelőző, preprodukciós fázisban van. Keith Kanneg, az SWTOR egyik veterán fejlesztője a Broadswordnál folytatja, így az MMO 7.4-es frissítése után is ott lesz a konzisztencia és a stabilitás.

Kár, hogy egyeseknek nem jut munka ezek után… és azért gyanús, hogy az Electronic Arts nem közölte, hogy hány embert rúgott ki!

Forrás: WCCFTech, GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu