Dying Light 2: a Techland túl lazára vette az éjszakai játékmenetet!

A lengyel stúdió beismerte, hogy nem lett olyan feszült a Dying Light 2: Stay Human éjszakai játékmenete, és emiatt is dolgoztak egy nagyobb frissítésen.

 

A 2015-ben megjelent Dying Light a parkour mozdulatokban szenvedett hiányt, de az éjszakai játékmenet sokkal inkább horrorisztikus élménnyé tette azt. A feszültséget késsel is lehetett vágni benne, ám a Techland a folytatás esetében nem tett így, hanem kissé érthetetlen módon visszavett belőle, és most már azt hallani a lengyelektől, hogy túlzásba vitték ezen a téren a változtatásokat, és tudják, hogy ezen módosítaniuk kellett…

A minap már szó esett a Good Night, Good Luck nevű Dying Light 2-frissítést ünneplő közvetítésről, de ezúttal nem a The Walking Dead és a Payday 2-es crossover kapcsán, hanem az éjszaki feszültség hiánya miatt (. Michal Borecki, a játék senior producere elismerte, hogy talán átestek a ló túloldalára, amikor stresszcsökkentést akartak elérni a Dying Light 2 éjszakai játékmenetében: „Nagyon szerettük volna visszahozni az éjszakát az első Dying Lightból, de [a Dying Light 2] első verziójában kicsit túlzásba vittük, így megpróbáltuk megtalálni az egyensúlyt a félelmetes sötét éjszakák [az első játék] és a Dying Light 2 megközelíthetőbb éjszakái között. Úgy gondoljuk, hogy megtaláltuk az egyensúlyt [a két játék között].”

A kettévált alsó állú Volatile zombik az utcákon és a tetőkön is nagyobb veszélyt okoznak, és egy opcionális szűrő is jött a játékba, hogy még sötétebbé tegyük az éjszakákat. A hangeffektekbe és a zseblámpába is belenyúlt a Techland a könnyebb lopakodás érdekében. Július 13-áig tart a Bloody Nights esemény (minél később vagyunk az éjszakában, annál veszélyesebb lesz kinn maradni a lootrt), amiben ki lehet próbálni ezeket.

Paulina Dziedziak, a Techland senior PR-specialistája pedig azt emelte ki, hogy az első Dying Lightban a játékosok nem nagyon mozdultak ki éjszaka a nagy veszély miatt. A második részben van sikító, majd üldözni kezdő zombik, de ők könnyne lerázhatóak, ám cserébe a játék éjszaka kevésbé volt érdekes. A Good Night, Good Luck frissítéssel a lengyel fejlesztők a játékosok visszajelzéseire is reagáltak. A parkourban sokkal nagyobb irányítást kapunk a levegőben (eredetileg a momentumot lerontotta, „túlzottan lebegett”), és megmarad a lendületünk is. Két parkour stílus is van, a Physical és az Assisted, utóbbi több segítséget nyújt.

Legalább figyelnek a játékosokra.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu