Peter Molyneux már megint kezdi: egy PC-s, konzolos projektjét hypeolja túl?

Mintha visszamentünk volna az időben 17-18 évet, mert amit Peter Molyneux mondott egy készülőfélben levő projektből, az pontosan ugyanannyira lett magasztalva, ahogy akkoriban…

 

Molyneux több franchise létrehozójaként (Populous, Syndicate, Fable…) alkotott már egyet s mást, de ahogy a Microsoftnál és a Lionhead Studiosnál eltöltött ideje vége felé tartott, elkezdett elég durva dolgokat ígérni. Például a sosem megvalósuló Project Milo Kinectes életszimulátort lehet említeni, de a Fable kapcsán is volt pár olyan ígérete, ami a végül megjelent játékokban nem volt ott. Aztán létrehozta a saját stúdióját, a 22cans-t, ami több mobilos játékon dolgozott (Curiosity: What’s Inside the Cube?, Godus), de ezek vagy befejezetlenek maradtak, vagy csalódást keltő állapotban jelentek meg.

De Molyneux nem adta fel: a GameReactornak adott interjújában elismerte, hogy túlzottan idegesítené a rajongóit, ha agyonhypeolná a következő projektjét, erre pontosan ezt tette. A 22cans következő projektje nem mobilos, hanem PC-s, konzolos játék lesz, és összehasonlítási alapként Molyneux korábbi játékait (Fable, Dungeon Keeper, Black & White hozta fel), de ebben „egy olyan mechanizmus lesz, ami eddig egy másik játékban sem volt látható”… visszamentünk az időben.

„Úgy gondolom, hogy egy olyan mechanikába botlottunk […], amit még soha nem láttunk játékban. Úgy érzem, hogy ezt a mechanikát egy olyan világban és környezetben használjuk ki, ami ismerős lehet az emberek számára. És mivel ez egy ismerős környezetben van, sokkal frissebb lesz. És sok minden nagyon misztikus, mert próbálom nem elmondani, hogy milyen. Sokkal inkább egy Fable, Black & White, Dungeon Keeper típusú élmény lesz. Már majdnem […] meghoztuk a döntést, hogy inkább PC-s/konzolos cím lesz, mint mobil. Nem azt mondom, hogy soha nem fogjuk mobilra csinálni, de mindenképpen PC-re és konzolra visszük főleg azért, mert szükségünk van a teljesítményre,” mondta Molyneux.

Az említett játékok teljesen eltérő műfajúak, úgyhogy eléggé ambíciózus projektről van szó, amin Molyneux 22 év után újra programozóként fog közreműködni (legutóbb a 2001-es Black & White esetében tette ezt). De ha megint túlzásba viszi, akkor csak kínunkban röhögni fogunk.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu