A Blizzard szabadkozik, hogy miért nem lehet bővíteni a Diablo 4-ben a felszedett tárgyak helyét, a rajongók dühösek!

Miután a Diablo 4 játékosok bosszúságukat fejezték ki a további tárgyhelyek korlátozása miatt (angolul: inventory), a Blizzard egyik fejlesztője elárulja, miért nem kerültek bele több ilyen.

 

A Diablo 4 Társ Játékigazgatója, Joseph Piepiora elmagyarázza a korlátozott tárgyhely technikai okait, elismerve a játékosok frusztrációját. A korlátozott tárgyterület teljesítménybeli problémát jelent, mivel az összes játékos és a tárolt tárgyaik betöltése memóriaterhelést okozhat. A Blizzard aktívan dolgozik a rendszer javításán, és megerősítette, hogy egy közelgő frissítés egy további tárgyfüllel és egy külön füllel bővíti a drágakövek számára.

Egy rajongó kérdésére a Diablo 4 Társ Játékigazgatója, Joseph Piepiora elmagyarázza a technikai okokat, hogy miért nem bővült a tárgyrendszer egy további fülön túl. Miután a Diablo 4 első szezonjával egy időben kiadtak egy hatalmas frissítést, a közösség rengeteg kritikát és visszajelzést kapott a változásokkal kapcsolatban. A változások miatti visszatetszés még arra is késztette a Blizzardot, hogy néhány nappal később Fireside chatet tartson, amelyben megerősítette, hogy számos változtatást vissza akarnak vonni.

Az egyik nagy kritika az 1. szezonnal kapcsolatban a Diablo 4 korlátozott tárgyhelyével kapcsolatos, különösen a Malignant Hearts nevű új tárgy megjelenése után. Mivel a tárolóhely már így is korlátozott, az új felszerelések és tárgyak beáramlása ezt még rosszabbá teszi, bár úgy tűnik, hogy ez egy olyan probléma, amellyel a Blizzard tisztában van, bár a korlátozott hely technikai okai látszólag csak a játékosok frusztrálására szolgáltak.

Amikor arról kérdezték, hogy miért nem lehet extra tárgyfüleket vagy akár korlátlan mennyiséget hozzáadni, Joseph Piepiora, a Diablo 4 társigazgatója megerősítette, hogy a tárgyfülek hozzáadása sok memóriaterhelést okoz, mivel a játék minden egyes játékost és a tárgyaikat betölti, amikor a játékban látja. Tehát a további fülek hiánya nem tárolási gondot jelent a Blizzard számára, hanem inkább teljesítménybeli problémát. Ha sok játékos van egyszerre a képernyőn, a játéknak nehézséget okozhat, hogy mindegyiket és a tárgyaikat is betöltse a rengeteg további füllel együtt. Szerencsére Piepiora megerősítette, hogy ez egy olyan terület, amin a Blizzard próbál javítani, de egyelőre nincs frissítés ezzel kapcsolatban.

Természetesen a megerősítés nem tetszett sokaknak, akik olvasták a témát. Rengeteg hozzászóló zavart vagy frusztrált volt ettől a Diablo 4 tárgyhely döntéstől, hogy minden karakter tárgyhelyét eleve be kell tölteni. A játékosok úgy érzik, hogy az ilyen szintű részletek nem szolgálnak semmilyen célt, csak teljesítmény alapú problémákat okoznak sokaknak PC-n. Néhány felhasználó azonban megpróbált némi kontextust adni, jelezve, hogy a rendszer azért kerülhetett be, hogy megakadályozza a tárgyak duplikálódását, segítse a játékosok kereskedelmét, vagy javítsa a teljesítményt a városokban/társadalmi terekben. Akárhogy is, ez egy olyan rendszer, amelyet sokak szerint javítani kellene.

Bár az 1. szezon sok játékosnak okozott csalódást eddig a pontig, úgy tűnik, hogy a remény bizonyos a láthatáron. Ami a tárgyhelyet illeti, a Blizzard megerősítette, hogy egy közelgő frissítés nem csak egy további tárgyfület ad hozzá egyelőre, hanem egy dedikált fület csak a drágaköveknek. A drágakövek eddig rengeteg tárgyhely-problémát okoztak azzal, hogy milyen gyakran esnek le, ami arra késztette a játékosokat, hogy addig tárolják őket, amíg nem találnak időt a felhasználásra.

A Diablo 4 elérhető PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X-re.

Forrás. GameRant

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu