MercurySteam: nem volt kaotikus a Metroid Dread fejlesztése!

A stúdió vezérigazgatója szerint azok a vádak, miszerint a spanyol (és más pletykák szerint az új Nintendo platform fejlesztőkészletével már rendelkező) stúdió belső állapota zűrös volt a franchise legújabb részének fejlesztése során, nem igazak.

 

Enric Álvarez, a MercurySteam vezérigazgatója a GameReactorral beszélgetett el, és ebben szó esett arról, hogy milyen a japán céggel dolgozni a Metroid franchise-on, és a 2021-es, a MercurySteam belső állapotaira vonatkozó vádaskodásokra is reflektált (mégpedig azzal, hogy a játék sikeres lett):

„Kiválóan megértjük egymást [a Nintendóval]. Mondhatjuk, hogy idővel barátok lettünk. Ők szuper tehetséges, szuper szorgalmas emberek. Olyan munkamoráljuk van, ami verhetetlen, és nyitottak az új ötletek elfogadására és kipróbálására. Mi is nagyon éhesek voltunk arra, hogy a saját nyomunkat ott hagyhassuk a franchise-on, és mi soha nem hagytuk abba, hogy ötleteket és javaslatokat tegyünk. Ezek közül sok végül a megjelent játékban is ott van.

Szóval nagyon büszkék vagyunk a köztünk és a Nintendo közötti együttműködésre. És igen, ahogy mondtam, az egyik legjobb fejlesztési tapasztalat, amiről csak álmodni tudtunk. Nem hiszem, hogy a Metroid Dread fejlesztése kaotikus lett volna, mert egy kaotikus fejlesztés nem vezetett volna el a franchise egyik legjobb játékához; nem végződött volna egy olyan játékkal, amelyből több mint három és félmillió példányt adtak el. Nem egy olyan játékkal végződik, amely The Game Awards-díjat nyert. Ez minden, amit erről mondani tudok,” mondta Álvarez.

Szóval felhozta azt, hogy a Metroid Dreadből sokat adtak el. Ehhez viszont hozzá kell tenni, hogy a játékipar folyamatos fejlődésben van, és ebből fakadóan eladásokban is folytatólagos növekedést mutat fel, így szinte kivétel nélkül lehet hallani azt, hogy ilyen-olyan rekordokat állítottak fel. Csakhogy a többi Nintendo IP-hez képest gyakran küszködő franchise három és fél évtizedes múltja miatt a régebbi részekből emiatt kevesebb fogyott, és eladásokat nehéz is találni róluk. 2007-ben a Retro Studios azt mondta, hogy a Metroid Prime első részéből több mint 2 millió fogyott, és eddig csak a Metroid Dread érte el a 3-at…

Úgyhogy ennyit Álvarez védekezéséről.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu