A láncfűrészes hentelés új adaptációjára még várnunk kell, de most már neve is van a projektnek.
Eddig ugyanis annyit hallottunk, hogy a Lollipop Chainsaw-ból egy remake készül. Az eredetit a Grasshopper Manufacture készítette, és 2012. június 12-én (Európában pedig 15-én) jelent meg PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra. Akkoriban a Konzol Magazin címlapján is szerepelt a stílusban nem szűkölködő játék. Ebből a Dragami Games készít egy remake-et, ám az eddig tervezett 2023-as megjelenési időszak nem fog megvalósulni, de a célplatformok nem változnak a halasztással.
A játékot most már Lollipop Chainsaw RePOP néven keressük, de a megjelenési időszak 2024 nyara lett, így minimum fél évvel később fog csak eljutni hozzánk. A Dragami Games így magyarázta a halasztást a sajtóközleményben: „Bár a [Lollipop Chainsaw] RePOP fejlesztését a 2023-as megjelenés szándékával végeztük, a játékosok számára a lehető legjobb minőségű élmény biztosítása iránti elkötelezettségünk arra a nehéz döntésre késztetett minket, hogy ennek biztosítása érdekében meghosszabbítsuk a fejlesztési időszakot. Őszintén elnézést kérünk mindenkitől, aki várta a Lollipop Chainsaw sorozat legújabb részét, és kérjük megértésüket ebben az ügyben.”
Érdekes kifejezés, hogy sorozatnak nevezték az IP-t, holott az akció-kaland hack’n’ slash játékból nem készült azóta folytatás (a 2021-es Öngyilkos osztag/Suicide Squad rendezője, James Gunn beismerte, hogy Ikeda Tomo és Suda51 játéka inspiráció volt számára, de azért az mégis más), úgyhogy a Kadokawa Gamesből formálódott Dragami Games valamit talán elírhatott, mert ha valamiből egy van, az nem tekinthető sorozatnak még akkor sem, ha azt az egyet újragondolják, mert attól még az eredeti játékot kapjuk, csak kissé másképp.
Miképp kötődik a Dragami az IP-hez? A válasz egyszerű: míg a nyugaton a Warner Bros. Interactive Entertainment volt a Lollipop Chainsaw kiadója, Japánban a Kadokawa Games vállalta magára a szerepet, így a jogokat nem volt nehéz megszerezni (a Warner meg valószínűleg elengedte azt…).
Forrás: Gematsu