Aaron Keller elismerte, hogy a értékeléses szőnyegbombázás a Valve digitális boltjának felületén azért történt, mert az Activision Blizzard törölte a PvE-s tartalmakat a játék fejlesztési terveiből, holott pont ez tette volna fejlettebbé az azóta megszűnt első részhez képest.
Az Overwatch 2 csütörtökön jelent meg a Steamen, és több mint 150 ezer értékelést kapott azóta, és az erősen negatív (Overwhelmingly Negative) kategóriában találhatjuk. De nem csak ez szégyenletes a játékra és a stúdióra nézve, hanem az is, hogy az értékelések kevesebb mint 1%-a pozitív, így a legrosszabbul értékelt játékról beszélhetünk Gabe Newellék boltjában…
Az értékelések főleg a free-to-play struktúrát (az első rész fizetős volt, ez nem, és tele van pakolva monetizációval…), illetve a Hero (PvE) küldetések törlését emelik ki negatívumként. Keller eddig bírta szó nélkül, és így reagált az Overwatch blogon: „A múlt héten a Steamen is elindultunk, és bár a negatív kritikai bombázás nem egy szórakoztató élmény, nagyszerű volt látni, hogy sok új játékos először ugrott bele az Overwatch 2-be, amivel az volt a célunk, hogy a játékot minden eddiginél több ember számára tegyük elérhetővé. A Steamen található értékelések közül sokan a játékkal való elégedetlenségük egyik fő okaként említik a 2019-re bejelentett, sokkal nagyobb PvE komponens törlését. Ezt megértem.
Az a bejelentés egy ambiciózus projektről szólt, amit végül nem tudtunk megvalósítani. Ha nem tudjuk visszaforgatni az időt, akkor mit tehetünk? Folytathatjuk az Overwatch 2 kiegészítését és fejlesztését. Így haladunk előre. Ez újabb pályákat, hősöket, játékmódokat, küldetéseket, történeteket, eseményeket, menő kozmetikumokat és funkciókat, azaz egy folyamatosan bővülő, fejlődő és javuló játékot jelent. Ez az Overwatch jövője, ahol folyamatosan alkotunk és újítunk azon, ami most is nagyszerűvé teszi a játékot a játékosok számára, akik most is játszanak,” írta Keller.
Most már késő panaszkodni és a múltba tekinteni. A pénz a fontosabb, nem a játékosok öröme. Ez tisztán kivehető az Overwatch 2 szituációjából, erősítve azon igényünket, hogy 1983-nak meg kell ismétlődnie (azaz az amerikai játékiparra megint ráférne egy csőd).
Forrás: VGC