[GSC 2023] Teljesen szokatlan inspirációja volt a Killing Floor 3 művészeti stílusának!

Nem kizárólag horrorfilmekben vagy könyvekben kell gondolkodni; a történet ennél mélyebb.

 

A Tripwire Interactive kreatív igazgatója, Bryan Wynia a PCGamerrel beszélgetett el a Gamescomon az Unreal Engine 5-ön futó Killing Floor 3-ról, ami az 1980-as évek horror- és akciófilmjeiből merített, ahol elég gyakori volt a vér, a testrészek röpködése, illetve a finoman szólva is elképesztő szinteket öltő erőszak, ami miatt ma bármi ilyen film is csak este 10 óra után látható a televízióban (és feltehetőleg ott is megvágva…).

„Amikor referenciákat és inspirációt keresünk, hogy őszinte legyek, ez tényleg olyan, mintha átnéznénk a VHS- és DVD-gyűjteményünket, és megnéznénk a különböző klasszikus horrorfilmeket. Mik voltak azok a dolgok, amelyek gyerekként beleégtek az agyunkba, és amelyek arra inspiráltak minket, hogy olyan játékokat készítsünk, amelyekből aztán inspirálódhatunk, hogy a következő generációt is inspiráljuk? Az Alien-filmek és a Predator… de ezeket túlzottan használták, ám annyira klasszikusak, és annyi embert inspiráltak. A Killing Floor világában ezek az utalások alapvetően azért találták meg a Killing Floor-t, mert ezekben a filmekben egy csapat szupererős rosszfiú küzdött foggal-körömmel a túlélésért, és mindkét film végén alig maradt valaki életben. Az utolsó golyót is elhasználták, amijük volt. Ez az, amikor a Killing Floor a legjobb, amikor kilépünk egy játékból, és szó szerint letöröljük a verejtéket a homlokunkról, miután épphogy csak túléltük. Ilyenkor tudjuk, hogy nagyszerű irányba haladunk.

Éppen pulykát készítettem hálaadásra, és ott van ez a nyers pulyka az asztalon. A szárny hártyája és karja olyan érdekes textúrájú volt, hogy lefényképeztem a családom hálaadási vacsoráját, hogy megmutassam a művészeti csapatnak, mert szerintem ilyen lehet [a lény] húsa. A feleségem azt mondta, hogy kérlek, csak süsd már meg a pulykát. A munkának vége. A vér és az erőszak mindig is a franchise egyik alapeleme volt, és ez az, amit folyamatosan fejlesztünk. Azt gondoljuk, hogy alapvetően a grafikai tervezés és a grafikus erőszak találkozása. Olyan játékosokat akarunk, akik [azt] mondják, hogy „Ó, basszus, ez jó érzés volt”, és nem azt, hogy „Ó, basszus, rosszul leszek”,” nyilatkozta Wynia.

Egy pulyka. Néha tényleg szokatlan dolgok adnak inspirációt…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu