A Bethesda Game Studios (BGS) maximum sebességre kapcsolt a marketinggel.
A Starfield napokon belül sokaknak játszható lesz, de a „normális” megjelenése sincs már hetekre, így nem csoda, hogy a Microsoft új reménységével kapcsolatban egyre többet hallani. A Bethesda weboldalán több fejlesztővel is készült interjú, és pénteken Zachary Wilson vette át a stafétát. Wilson korábban a Frontlines: Fuel of Waron, a Homefronton, illetve a Battlefield: Hardline-on dolgozott, mielőtt hét évvel ezelőtt csatlakozott volna a BGS-hez. Az interjúban arra utalt, hogy epikus csatákra is készülhetünk, és az űr félreeső szegleteiben elhagyatott űrhajókra is bukkanhatunk.
„Van néhány [dolog], ami nagyon tetszik, de szeretném titokban tartani a játék megjelenéséig, hogy meglepetésként érje a játékosokat. Az egyik, amit mindig is szerettem, egy szerencsétlen idegenvezetőt ábrázol, aki egy csapat izgatott városlakót vezet egy űrutazásra, akik nagyon izgatottak, hogy találkoznak egy „igazi kapitánnyal”. Vannak legendás találkozások is más hajókkal, amik hatalmasak és magas szintűek. A játék korai szakaszában drámaian felülmúlják a játékos képességeit. Ezért a hajóját alaposan fel kell építeni ahhoz, hogy képes legyen elpusztítani őket.
Nagyon szeretem a romos hajóinkat is. Felépítettünk egy csomó kézzel készített romos hajót, amelyek az űrutazás tragédiáira és veszélyeire összpontosítanak. Ezeket a játékos felfedezheti a mögöttük levő történetekkel együtt. A legjobb rész ezekben az, hogy a tervezőcsapaton kívüli emberektől is kértünk sztorikat, így olyanok is hozzájárulhattak a játékhoz, akik normális esetben nem járultak volna hozzá a tartalomhoz, és így rányomhatták bélyegüket a játékra. Az egyik tervezőnk, aki a modding szcénából érkezett, Kris Takahashi, több igazán izgalmas hajós találkozást is megvalósított,” mondta Wilson.
A Microsoft eközben csendben megint leállította az egy dolláros/eurós (kb. 400 forintos) Game Pass bevezető akcióját, amit nemrég egy hónapról tizenöt napra csökkentett. Ezzel akar a redmondi techóriás biztosra menni, hogy PC-n legalább tíz, konzolon tizenegy dollárt/eurót fizetnek az előfizetők, akik esetleg csak a Starfield miatt költenének. A játék szeptember elsejétől játszható a drágább változatra befizetőknek, a többieknek pedig szeptember hatodikáig kell várni Xbox Series-en, PC-n, illetve a Game Passon.