David Gaider (Dragon Age) is büszke a Baldur’s Gate 3-ra!

A legutóbb a Stray Godsszal jelentkező ex-BioWare-fejlesztő védelmébe vette a belga stúdiót a kivágott tartalmak miatt.

 

Mielőtt a Stray Gods kapcsán musicales stílusra váltott volna, Gaider korábban a Baldur’s Gate II-n, a Neverwinter Nightson, a Star Wars: Knights of the Old Republicon, illetve az összes Dragon Age-en dolgozott, szóval a franchise hozzá is kötődik. A Twitteren azt írta, hogy minden módon képes volt a Baldur’s Gate 3 az első két rész érzését visszahozni, ezért pedig egy remek folytatásnak nevezhető, ami méltó módon viseli magán az IP nevét.

Mi is beszámoltunk a Baldur’s Gate 3 második patchéről, ami helyre fogja állítani például az epilógusokból a kivágott tartalmakat. Erre Gaider is reflektált, és a Larian védelmére kelt, ugyanis beismerte, hogy a második részből is ki kellett hagyniuk egyet s mást. Elmagyarázta, hogy miképp kellene hozzáállni a játékokból a fejlesztés során kivágott tartalmakhoz: „Nem vagyok meglepve, hogy a Baldur’s Gate 3-ból kivágtak pár dolgot. A Baldur’s Gate 2 fejlesztésében is rengeteg dolgot vettünk ki, néhányat már a fejlesztés elején, néhányat pedig még azután is, hogy már rengeteg munkát öltünk bele… Ez majdnem minden játékban előfordul. Az összes Dragon Age is így járt. A fenébe is, még a Stray Godsban is volt néhány jelentős vágás.

Amit nem szabad elfelejteni, amikor a kivágott tartalmakról beszélünk: 1. Ha későn vágták ki, akkor valószínűleg nem működött technikailag, koncepcionálisan, vagy mindkét értelemben. 2. Sok vágás elég korán történt ahhoz, hogy soha ne legyen „igazi”. 3. A legtöbb kivágást nem lehet helyre állítani; őszintén szólva egyszerűbb lenne újrakezdeni. Azt hiszem, az emberek úgy képzelik el, hogy ez egy tökéletes, funkcionális dolog volt, amit a fejlesztők önkényes okokból eltávolítottak, miközben az igazság az, hogy sok mindent kivágtak volna még akkor is, ha a fejlesztők varázslatos módon több időt kapnának a játékon való munkára,” írta Gaider.

Úgyhogy ez is egy jó elismerés a belga stúdiónak.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu