Néhány újonnan felbukkant bizonyíték arra utal, hogy az Obsidian Entertainment The Outer Worlds 2-je többjátékos elemeket tartalmazhat.
A The Outer Worlds 2 többjátékos elemeket tartalmazhat, néhány újonnan felbukkant bizonyíték szerint. Ez a kis nem hivatalos betekintés a készülő játékba egy potenciálisan jelentős kiegészítést jelent azon dolgok listájához, amelyekre a rajongók a közeljövőben számíthatnak az Obsidian Entertainmenttől.
A gyanú, miszerint a The Outer Worlds 2 multiplayer elemeket tartalmazhat, egy újabb álláslehetőségből származik a cégnél, amelyet az Obsidian a hét elején kezdett el hirdetni.
A szóban forgó hirdetés név szerint nem említi a The Outer Worlds folytatását, azt állítja, hogy a stúdió egy vezető hálózati programozót keres. Az illető segítene „többjátékos játékrendszerek fejlesztésében az Unreal Engine segítségével”. Ez a leírás azt sugallja, hogy az álláslehetőségnek nincs köze a Unity-projekthez. Ugyanakkor közvetve kizárja a kapcsolatot az Unreal Engine 5-ös motorral működő Avoweddel.
Habár az Avowed eredetileg egy kooperatív RPG volt, az Obsidian a fejlesztés során valamikor leselejtezte a többjátékos aspektusait. Ez a cég augusztus elején megjelent, 20. évfordulóját ünneplő dokumentumfilmjéből derült ki. Ha eltekintünk attól a kissé valószínűtlen forgatókönyvtől, miszerint az Obsidian – egy kevesebb mint 300 alkalmazottat foglalkoztató stúdió – jelenleg négy vagy több projekten dolgozik, ez a most felbukkant álláshirdetés arra utal, hogy a The Outer Worlds 2 valamilyen többjátékos funkcióval fog rendelkezni.
Igaz, nem nyilvánvaló, ám ez a feltételezés egybecseng egy nemrégiben megjelent jelentéssel. Utóbbi szerint a The Outer Worlds 2 PlayStationre is megjelenhet. A kiszivárgást megelőzően nem volt várható, hogy a készülő cím eljut a Sony ökoszisztémájába. Főleg, hogy az Obsidian manapság az Xbox Game Studios családjához tartozik. A többjátékos játékok azonban eddig részben mentesnek bizonyultak a Microsoft azon politikája alól, hogy visszatartsa a legádázabb riválisától a first-party tartalmakat.
A jelenség idei legkiemelkedőbb példája a Call of Duty-szerződés volt, amelyet a Sony még júliusban kötött a Microsofttal.
A technológiai óriásnak nyilvánvalóan érdekében állt, hogy ezt a megállapodást a még mindig függőben lévő Activision Blizzard-felvásárlást a célegyenesbe tolja. A lépés folytatta azt a történelmi tendenciát, hogy a többjátékos játékok esetében a hozzáférhetőséget az exkluzivitás elé helyezi. Valószínűleg ugyanez a törekvés befolyásolta a vállalat döntését, hogy januárban a PlayStation Plus előfizetők számára ingyenesen kínálta a Fallout 76-ot. Így a The Outer Worlds 2-t is segítheti a multiplatformos megjelenésben. Feltéve, hogy a készülő játék végül többjátékos elemeket tartalmaz.
Forrás: ComicBook.com