Quantic Dream: „lassú tűzön ég” a Star Wars: Eclipse

A NetEase-hez tartozó francia stúdió (ugyanis igen, David Cage csapatát felvásárolta az egyik kínai techóriás) szerint lassan is, de halad a következő játékuk fejlesztése.

 

A Tokyo Game Show-n jelen volt a Quantic Dream is. Tőlük Lisa Pendse, a stúdió marketingért felelős alelnöke nyilatkozott az IGN-nek az új Star Wars-játékról, de eléggé… nyers és tömör válasza volt („Mondhatom, hogy még mindig létezik? Mert létezik, csak nincs készen. Lassú tűzön fő.”). Sokat nem nagyon mondott róla eddig a francia stúdió, amit teljesen más műfajú játékairól ismerhetünk (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Detroit: Become Human).

A pletykák alapján egy teljes értékű akció-kalandjáték lesz, miközben az imént említett címek mindössze kalandjátékok voltak, ahol az akciódús jeleneteket QTE-kkel (megfelelő időpontban lenyomott gombokkal) elintézték. Pendse szerint folytatólagos lesz a játékmenet, és hozzátette, hogy nem lesz game over képernyő, tehát nem lesz az, hogy meghaltunk, töltsük be az előző elmentést (pl. a Resident Evil 4 Remake rendelkezik ilyennel, ha már egy viszonylag új példát kell felhozni). Hasonló stratégiát használnak, amit például a Beyond: Two Souls során is alkalmaztak.

„A Star Wars: Eclipse bejelentésekor az volt az egyik fő célunk, hogy egyértelművé tegyük, hogy ez egy akció-kalandjáték, amely tartalmazza mindazokat az elemeket, amelyeket egy Quantic Dream-játéktól elvárhatunk: a bonyolultan elágazó történeteket, vagy a több játszható karaktert. Nincs game over. Bárki meghalhat, bármi megtörténhet, és a történet úgymond folytatódik, miközben ezek az események bekövetkeztek. De amit mi csináltunk, az még inkább a játékmenet terén szerzett szakértelmünk fokozása,” mondta Pendse.

A pletykák arról is szóltak, hogy a Star Wars: Eclipse megjelenése csak valamikor 2026-ban lesz esedékes, így David Cage-éknek még minimum két évük van fejleszteni, és a Disney nem sürgeti őket (a LucasFilm Games nem zaklatja a MachineGames-et az Indiana Jones-játékkal, amelynek Todd Howard lesz a producere). Ambíciózus játékról van szó…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu