Az Electronic Arts is kernelszintű csalásellenes megoldást vet be!

Talán túl sok hozzáférést kap az operációs rendszerünkhöz és PC-nkhez az Electronic Arts megoldása, ami nincs egyedül (a Call of Duty már két éve használja a Ricochetet).

 

Nézzük a kiadó magyarázkodását: „Az EA anticheat egy kernelszintű csalás- és játékmódosítás-ellenes megoldás, amelyet az Electronic Arts házon belül fejlesztett ki. A PC-s csalások fejlesztői egyre inkább a kernelbe költöztek, ezért szükségünk van kernel-alapú védelemre, hogy biztosítsuk a tisztességes játékot, és egyenlő feltételek mellett szálljunk szembe a PC-s csalókkal. Mivel mi magunk is technológia iránt érdeklődő videojátékosok vagyunk, fontos számunkra, hogy a játékainkba beépített csalásgátló védelem a PC-t használó játékosok magánéletére és biztonságára összpontosítva működjön.

A harmadik féltől származó csalásgátló megoldások gyakran átláthatatlanok csapataink számára, és megakadályoznak minket abban, hogy további adatvédelmi ellenőrzéseket vagy testreszabásokat hajtsunk végre, amelyek nagyobb pontosságot és részletességet biztosítanak az EA-specifikus játékmódok számára. Az EA anticheat segítségével a biztonsági és adatvédelmi helyzetet teljes mértékben a miénk, így a biztonsági problémákat azonnal orvosolni tudjuk, amint azok felmerülhetnek. A kernelszintű csalásgátlás szükségessége játékonként változik. Az olyan játékok esetében, amelyek nagyon versenyképesek és sok online módot tartalmaznak, mint például a Battlefield 2042, a kernelszintű védelem elengedhetetlenül fontos. Ha a csalóprogramok a kernel-térben működnek, akkor a felhasználói módban működő csalásgátló megoldások számára láthatatlanná tehetik a csalási funkcióikat. Sajnos az elmúlt néhány évben nagymértékben elszaporodtak a kernelszintű csalások és csalási technikák, így ezek felderítésének és blokkolásának egyetlen megbízható módja az, ha a csalásgátlóink továbbra is ott is működnek. Amellett, hogy az EA anticheat megvédi a PC-s játékosainkat a csalóktól, a konzolos játékosaink, akik a Battlefield 2042 crossplay funkcióin keresztül PC-s ellenfelekkel játszanak, szintén védve lesznek a PC-s platformokon működő csalóktól.

Kiterjedt belső és független teljesítmény- és stabilitásvizsgálatokat végeztünk annak érdekében, hogy az EA anticheat a lehető legteljesítményesebb és legkönnyebb legyen. Elhanyagolható hatással lesz a játékmenetre. Csak akkor fut, ha egy olyan játék fut, amely tartalmazza ezt a védelmet. Minden anti-cheat folyamat leáll, amikor a játék leáll. Ha az összes EA anticheat védelmet tartalmazó EA játékodat eltávolítottad, az EA anticheat automatikusan eltávolítja magát a számítógépedről. Manuálisan is bármikor eltávolítható.

Vedd figyelembe, hogy ha eltávolítod az EA anticheat-et, az ezt igénylő játékok (például a Battlefield 2042) nem lesznek játszhatók az újratelepítéséig. Ha ezt szeretnéd, akkor a lehető legegyszerűbbé tettük ezt, a játékindítás során egyszerű utasításokkal. […] Az EA anticheat nem gyűjt semmilyen információt a böngészési előzményekről, az EA-játékokhoz nem kapcsolódó alkalmazásokról, vagy bármiről, ami nem kapcsolódik közvetlenül a csalás elleni védelemhez. Független, harmadik féltől származó számítógépes biztonsági és adatvédelmi szolgáltatásokat nyújtó cégekkel dolgoztunk együtt, hogy az EA anticheat működése során az adatvédelem szempontjait tartsuk szem előtt,” írta a kérdezz-felelekben az Electronic Arts.

Szóval a kiadó ejti az EAC-t (Easy Anti-Cheat), és saját, házon belüli technológiára vált, és az első ilyen játék a Battlefield 2042 lesz, amikor annak hatodik szezonja kezdetét veszi októberben. Miután a Riot megoldása, a Vanguard 2020-ban sok támadást kapott, amikor a háttérben akkor is futott, amikor a Valorant nem, most az EA nem teheti meg, hogy folyton a háttérben fut, miközben nagyon mély hozzáférést biztosítunk neki a rendszerünkben (biztonsági kérdéseket is felvetve).

Ha itt beválik a technológia (=nem panaszkodik a közönség), csak idő kérdése, mikor vetik be az Apex Legendsben.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu