Call of Duty: a PlayStation búcsúzik a korai bétáktól!

Phil Spencer, az Xbox-vezér az Activision Blizzard King IP-inek jövőjéről is beszélt a hivatalos Xbox podcast legújabb epizódjában.

 

„A Call of Duty játékosok számára a PlayStation és a jövőben a Nintendo esetében azt szeretném, ha 100 százalékban a közösség részének éreznék magukat. Nem akarom, hogy úgy érezzétek, hogy lemaradtok a tartalomról, a skinekről, az időzítésről. Nem ez a cél. A cél a 100 százalékos egyenlőség minden platformon, amennyire csak lehet, az indítás és a tartalom tekintetében. Azt mondom, amennyire csak lehet a paritással kapcsolatban, mert nyilvánvaló, hogy néhány platformon a felbontás és a képkockasebesség eltérések vannak csak a teljesítmény alapján. De semmi másról nincs szó.

Nem az a célunk, hogy a Call of Duty-val próbáljuk valahogy rávenni az Xbox konzol megvásárlására. Azt akarom, hogy a Call of Duty „nemzete” minden platformon támogatottnak érezze magát. Voltunk már a másik oldalon néhány ilyen skinnel és időzítéssel [előnyben]. Még ez a [Modern Warfare III] béta sem volt Xboxon az első héten. Nem hiszem, hogy ez segít a közösségnek vagy a játéknak. Ha PlayStationös, Nintendós vagy PC-s játékos vagy, ha Xbox konzolos vagy, azt akarom, hogy 100 százalékban a Call of Duty-nemzet részének érezd magad,” mondta Spencer, aki nem említette meg az Xbox Game Passt. (A Call of Duty: Modern Warfare III november 10-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra.)

Spencer a frissen felvásárolt kiadó IP-ire is kitért: „Az a rengeteg franchise, ami most a portfóliónkban van, eléggé inspiráló és ijesztő. Úgy érzem, hogy nagyszerű őrzői kell lennünk annak a tartalomnak, amelyhez hozzányúlunk. Ezek az emberek emlékei különböző platformokon, különböző évtizedekben. Szeretnék biztos lenni abban, hogy amikor visszamegyünk és meglátogatunk valamit, akkor azt a teljes képességünkkel tesszük, egy motivált csapattal, amely dolgozni akar valamin, és változást akar elérni, nem pedig csak anyagi haszonszerzés céljából, vagy egy PR-bejelentés kedvéért, és nem a termék megvalósítása érdekében. Szóval, a csapatokkal fogom kezdeni, és azzal, hogy mi az, amiért szenvedélyesen rajonganak, és ezért izgatottan megyek el ezekre a [stúdió]látogatásokra, és aztán megnézzük.

Szerintem eddig rendben lévő munkát végeztünk, nem hiszem, hogy csillagos ötösre vizsgáltuk a franchise-ainkat és újragondoltuk őket. Mindig kompromisszumot kell kötni aközött, hogy mi az, ami új, és mi az, ami visszamegy és csinál valamit. Úgy gondolom, hogy a Game Pass segítségével lehetőségünk van arra, hogy minden évben kiválasszunk néhány franchise-t, és szinte „újralátogatjuk” – ezt a kifejezést most találtam ki, tehát nem egy márka, nem egy dobozon van. De tudjátok, olyan dolgokkal viccelődöm, mint a Hexen, mert emlékszem, hogy gyerekkoromban játszottam vele. Erre nincs tervem, de úgy gondolom, hogy ha végignézzük az összes franchise-ot, amely a csapatainkhoz tartozik, akkor van lehetőségünk visszamenni, még ha csak azért is, hogy felismerjük a pillanatot és azt, amit ezek a dolgok jelentettek a játéktörténelemben, és valami jót tegyünk vele, és elérhetővé tegyük az emberek számára a Game Passon keresztül. Szerintem van rá lehetőség – nincs erre terv -, de van rá lehetőség.

Ami az Activisiont és a Blizzardot illeti, van néhány pillanat az Activision történetében – említetted Tony Hawkot, említetted a Guitar Herót, még olyan dolgokat is, mint a Skylanders -, amelyek olyan pillanatok voltak, amikor a csapatok az elvárásokon kívül újítottak. Egy műanyag gitárt fogok magammal vinni, bedugom a konzolomba és játszom vele? Ez soha nem működne, aztán mégis működött. Aztán mindenki azt mondta, hogy persze, hogy működni fog. Tudjátok, a Skylanders is hasonlóan működik. A legfontosabb, hogy tisztelettel bánjunk velük, amit megérdemelnek, és ne csináljunk belőlük valamiféle PR-momentumot vagy valami mást,” tette hozzá Spencer, aki a gyerekkorából visszahozná a Zorkot (az Infocom szöveges kalandjátékát), illetve a Sierrától a King’s Questet.

Szóval jövőre már nem lesz Sony-exkluzív Call of Duty-béta. (Majd lesz Xbox-exkluzív.)

Forrás: WCCFTech, VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu