Minden modern technológiát igyekszik bevetni a Star Wars: Outlaws

A Ubisoft és a Massive Entertainment játéka szeretné, hogy a lehető leginkább átmeneteket nélkülöző legyen, azaz egy összefüggő, váltásokat nélkülöző élményt akarnak megvalósítani.

 

A Twitteren írta Tom Henderson, hogy szerinte teljesen váratlan lehet, amiről beszélt, de látja, hogy a sajtó mennyire odavan az Insomniac Games és a Sony Interactive Entertainment pénteken PlayStation 5-re megjelenő játékáért, a Marvel’s Spider-Man 2-ért annak gyors utazási lehetőségei és átmenet-mentessége miatt, de emiatt kíváncsi arra, hogy mit fog szólni végül a közönség, amit a Ubisoft és a Massive össze fog hozni a Star Wars: Outlawsszal.

Hozzátette, hogy végre olyan játékokat látunk, amik teljesen képesek kihasználni a kurrens-gen technológiát (azaz nem fogják vissza őket a PlayStation 4 és az Xbox One limitációi, ugyanis nem cross-gen termékekről van szó). Ennél többet viszont nem mondhat, ugyanis szeretné, ha az információit meg tudná erősíteni, így később további részleteket is közölhet a korábban a The Divisionön dolgozó stúdió következő játékáról (talán ha látja majd a demót a projektből).

A Star Wars: Outlawsról sokat még nem tudunk, de annyit már közölt a Ubisoft és a Massive, hogy a bolygók hatalmasak lesznek. Egy planéta mérete kb. az Assassin’s Creed: Odyssey két, három régiójával egyenlő lesz, és ebből adódóan a közlekedés, illetve a gyors helyszínváltás (amit teleportálásnak is mondhatnánk, ugyanis a fast travel meghatározásáról beszélünk) nagy jelentőséggel bír majd. Az is a célok között szerepel, hogy a játékosok teljes szabadságot kapjanak arra vonatkozólag, hogy miképp győzik le az ellenfeleiket. Több, ikonikusnak is nevezhető helyszín (így Mos Eisley) is fel fog majd bukkanni a játékban.

A Star Wars: Outlaws megjelenési dátuma valószínűleg cégen belül már ki lett tűzve, de hivatalosan csak annyit tudunk, hogy valamikor 2024-ben fog megjelenni a kurrens-gen platformokra, így PlayStation 5-ön, Xbox Series-en, illetve PC-n láthatjuk majd a Disney IP-jéből készülő új sztorit.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu