Josh Sawyer nem zárkózik el attól, hogy visszatérjen a Pillars of Eternity-hez, ám ehhez olyan költségvetést szeretne, amit az idei év egyik legkiemelkedőbb játéka kapott.
Sawyer az Obsidian Entertainmentnél legutóbb a Pentimentet hozta össze, de mi lenne, ha korlátlan ideje és pénze lenne játékot fejleszteni? Ezt a témát is körbejárta a Touch Arcade interjúja Sawyerrel, aki kimondta, hogy nem nagyon szeretne a Pentimentnek egy folytatást, ám a Pillars of Eternity-hez szívesen visszatérne, ha van mögötte kellő büdzsé, ugyanis ezt is fontosnak tartja…
„Nem hiszem, hogy megcsinálnám a Pentiment 2-t. Tényleg nagyon elégedett vagyok azzal a játékkal. Nem mintha nem akarnék visszatérni hozzá soha, de most csináltam meg [az első részt], szóval valószínűleg várnék vele egy kicsit. Azt hiszem, ha tényleg korlátlan lenne a költségvetés, akkor azt hiszem, megpróbálkoznék a Pillars [of Eternity] 3-mal, mert tudom, hogy mennyi volt a PoE 2: Deadfire költségvetése, ami nem volt túl sok, és több embertől is hallottam, hogy mennyi volt a Baldur’s Gate 3 költségvetése, és nem fogok számokról beszélni, de ha lenne ennyi pénzem, akkor persze, megcsinálnám a Pillars 3-at.
Elégedett vagyok a Pillarsszal és a Deadfire-vel, de úgy gondolom, hogy ha nem lenne közösségi finanszírozás, akkor valószínűleg körökre osztott alapú játékot csinálnék. Nem azt mondom, hogy ne legyen valós idejű a rendszere, de úgy gondolom, hogy a Deadfire körökre osztott rendszere, amiért nem én tehetek felelőssé, Nick Carver és Brian MacIntosh volt, nagyon király volt. De a játékot nem erre tervezték, úgyhogy a játék megtervezése körökre osztott, kevesebb, kisebb találkozásokkal, viszont sokkal taktikusabb. Szerintem nagyon szórakoztató lenne, és fantasztikus filmfelvételekkel, meg minden ilyesmivel. Az nagyszerű lenne,” mondta Sawyer.
A Pillars of Eternity játékok kiválóak, de valóban nem volt mögöttük sok pénz. Ezért nem csoda, hogy Sawyer a Larian játékát hozta fel példaként. Ő jobban kedveli a körökre osztott rendszereket, mert szerinte könnyebb megfelelően működésre bírni azokat… és nem is tudunk vele vitatkozni.
Forrás: PCGamer