Pillars of Eternity 3? Az alkotó csak nagy költségvetéssel vállalná!

Josh Sawyer nem zárkózik el attól, hogy visszatérjen a Pillars of Eternity-hez, ám ehhez olyan költségvetést szeretne, amit az idei év egyik legkiemelkedőbb játéka kapott.

 

Sawyer az Obsidian Entertainmentnél legutóbb a Pentimentet hozta össze, de mi lenne, ha korlátlan ideje és pénze lenne játékot fejleszteni? Ezt a témát is körbejárta a Touch Arcade interjúja Sawyerrel, aki kimondta, hogy nem nagyon szeretne a Pentimentnek egy folytatást, ám a Pillars of Eternity-hez szívesen visszatérne, ha van mögötte kellő büdzsé, ugyanis ezt is fontosnak tartja…

„Nem hiszem, hogy megcsinálnám a Pentiment 2-t. Tényleg nagyon elégedett vagyok azzal a játékkal. Nem mintha nem akarnék visszatérni hozzá soha, de most csináltam meg [az első részt], szóval valószínűleg várnék vele egy kicsit. Azt hiszem, ha tényleg korlátlan lenne a költségvetés, akkor azt hiszem, megpróbálkoznék a Pillars [of Eternity] 3-mal, mert tudom, hogy mennyi volt a PoE 2: Deadfire költségvetése, ami nem volt túl sok, és több embertől is hallottam, hogy mennyi volt a Baldur’s Gate 3 költségvetése, és nem fogok számokról beszélni, de ha lenne ennyi pénzem, akkor persze, megcsinálnám a Pillars 3-at.

Elégedett vagyok a Pillarsszal és a Deadfire-vel, de úgy gondolom, hogy ha nem lenne közösségi finanszírozás, akkor valószínűleg körökre osztott alapú játékot csinálnék. Nem azt mondom, hogy ne legyen valós idejű a rendszere, de úgy gondolom, hogy a Deadfire körökre osztott rendszere, amiért nem én tehetek felelőssé, Nick Carver és Brian MacIntosh volt, nagyon király volt. De a játékot nem erre tervezték, úgyhogy a játék megtervezése körökre osztott, kevesebb, kisebb találkozásokkal, viszont sokkal taktikusabb. Szerintem nagyon szórakoztató lenne, és fantasztikus filmfelvételekkel, meg minden ilyesmivel. Az nagyszerű lenne,” mondta Sawyer.

A Pillars of Eternity játékok kiválóak, de valóban nem volt mögöttük sok pénz. Ezért nem csoda, hogy Sawyer a Larian játékát hozta fel példaként. Ő jobban kedveli a körökre osztott rendszereket, mert szerinte könnyebb megfelelően működésre bírni azokat… és nem is tudunk vele vitatkozni.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu