Unreal Engine 5-öt használ a Motive Vasember-játéka

A legutóbb a Dead Space Remake-et megvalósító stúdió azt is megerősítette, hogy a fejlesztés még igencsak kezdetleges állapotú.

 

Már eltelt egy év azóta, hogy a Montréalban található Electronic Arts-stúdió, a Motive bejelentette, hogy új Iron Man-játékon dolgozik, azaz Tony Stark és a Vasember új játékadaptációt kap. Csakhogy azóta eltelt nem kevés idő, így joggal tehetjük fel a kérdést, hogy hol tart a csapat a fejlesztésben? Ennyi idő alatt ki lehet dolgozni a játék koncepcióját és elképzelését, esetleg több prototípus is létrejöhet a projekt rendszereit tesztelendő.

Patrick Klaus, a Motive igazgatója az Electronic Arts weboldalán közölte, hogy hol tart a csapat a fejlesztésben: „A Dead Space Remake megjelenése óta a fókuszunk a Vasember-projektre terelődött, ami lehetőséget adott arra, hogy egy másik rendkívüli tulajdonsággal dolgozzunk (és játsszunk!). Még a fejlesztést, gyártást megelőző folyamatok elején járunk, és időt szánunk arra, hogy a lehető legjobb alapot teremtsük meg a fejlesztéshez. De már most rengeteg lehetőséget találunk a történet, a dizájn és a játékmenet felfedezésére a Vasemberrel kapcsolatban, és izgalmas látni, ahogy a fantázia kezd életre kelni. Még a folyamat ilyen korai szakaszában is létrehoztunk egy közösségi tanácsot, amely Vasember- és a Marvel-rajongókból áll; a Dead Space-hez hasonlóan ők is visszajelzést adnak majd szinte mindenről a fejlesztési folyamat során. Eközben az Unreal Engine 5-öt választottuk játékmotornak, hogy a fejlesztőcsapatnak lehetősége legyen arra, hogy valami igazán különlegeset alkosson,” írta Klaus.

Meglepő az engineváltás, ugyanis eddig a Frostbite-ot használta a Motive, így Isaac Clarke történetének átgondolása, azaz a Dead Space Remake is ezen futott, és bár szépnek szép volt a játék, már érzékelhető volt a technológia általi limitáció itt-ott. Az Iron Man IP alkalmazása az Unreal Engine 5-ön olyan lehet, amit eddig ezen az engine-en nem láttunk (repülés, gyors mozgás…), így a Motive új utakon járhat.

Ám ha a pre-produkciós folyamatok elején tartanak, 2026 előtt ne is számítsunk a játékukra…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu