A CD Projekt azt szeretné, ha a Cyberpunk-sorozat a The Witcher játékokhoz hasonlóan fejlődne tovább

A The Witcher három játékon keresztül drasztikusan fejlődött. Vajon milyen lesz a Cyberpunk 2?

 

Bármilyen problémás volt is a Cyberpunk 2077 a megjelenéskor, figyelemre méltó visszagondolni arra, hogy milyen volt a CD Projekt Red játéka alig 12 évvel korábban. Az első Witcher-játék már-már komikusan kezdetlegesnek tűnt a Cyberpunk pazarul mozgóképes, sugarakkal követett első személyű világa mellett. De szórakoztató volt, és a fantasy környezet másnak tűnt, mint a többi RPG, amivel akkoriban játszottam. A 2011-es The Witcher 2 grafikai ugrásai lenyűgözőek voltak, és a The Witcher 3 hatalmas nyílt világának mellékküldetéseinek minősége négy évvel később a CD Projektet a kedvenc RPG-fejlesztőmmé tette. Erre a fejlődésre gondolok most is, hogy a CD Projekt továbblépett, hogy a Cyberpunk 2077 folytatásán dolgozzon – és a fejlesztők is.

„Gondoljunk csak a The Witcher játékokra, és arra, hogy mennyit változtak az egyes részekkel. Mi is hasonló fejlődést szeretnénk itt” – mondta Igor Sarzyński narratív igazgató a PC Gamer-nek adott nemrégiben adott interjújában.

Mit jelent ez egy olyan stúdió számára, amely máris a selejtes, idealista RPG-fejlesztőből a játékipar egyik titánjává vált? A CD Projekt már bizonyította, hogy hihetetlenül jól kinéző játékokat tud készíteni. A The Witcher 2 már 2011-ben is a világ egyik legjobban kinéző videojátéka volt, és már akkor megmutatta, hogy a CDPR milyen narratív ambíciókkal fog majd a The Witcher 3-ban igazán kiteljesedni. A The Witcher 2 története két teljesen különálló ösvényre ágazik szét a játék felénél, ami olyan merész húzás volt, amit azóta senki sem tett meg. És nyilvánvalóan a CD Projekt most már ért a nyitott világhoz. Hogyan tovább?

„A Cyberpunk 2077 volt az első próbálkozásunk egy futurisztikus-sci-fi világba, rengeteg új játékmechanikával, narratív hangvétellel, témával és művészeti irányítással” – mondta Sarzyński. „Néhány dolog szinte azonnal működött, például a művészet, a város dizájnja, a zene, az interaktív jelenetrendszer, a játékstílusok. Más aspektusok, mint például a karakterfejlődés, az NPC interaktivitás és az optimalizálás, több időt igényeltek. Ez természetes; lehetetlen mindent elsőre megoldani. Most, hogy minden játékelemet iteráltunk és jól működik, arra fogunk koncentrálni, hogy még szorosabban összekapcsoljuk őket, és egy koherens, teljes merítési élményt hozzunk létre.”

Forrás: PC Gamer

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu