A BlizzConon tartott Deep Dive panelben a World of Warcraft játékigazgatója további részleteket árul el a The War Within kiegészítőben a játékba érkező rendszerekről.
A BlizzCon 2023 második napján a World of Warcraft játékigazgatója, Ion Hazzikostas mélyebb betekintést engedett a játékosoknak azokba a játékrendszerekbe, amelyek a The War Within kiegészítőben és a közelgő 10.2.5-ös patchben is szerepelni fognak. Az olyan új tartalmak mellett, mint a hőstálentumok, a Delves és a Warbands, Hazzikostas bemutatott néhány fejlesztést a felhasználói felületen és a Great Vaultban, amelyek a Blizzard készülődésével a World of Warcraft Worldsoul Saga-ra.
A World of Warcraft Deep Dive panel a The War Within egyik játékelemeként felfedezett Delves-eket követte nyomon. Hazzikostas szerint a Delves körülbelül 10-15 percig fog tartani, a játékosok egy szezonális NPC-társsal együtt fedezik fel Khaz Algar sötét mélységeit, többféle nehézségi szint és jutalom közül választhatnak majd. Hazzikostas elmondta, hogy a Great Vaultot úgy fogják kiigazítani, hogy figyelembe vegye a világtevékenységeket, például a világküldetéseket és a delveseket, és hogy a 10.2-es javítással a dungeon fül frissülni fog, hogy Heroic és Timewalking dungeonokat tartalmazzon az alkalmi játékosok számára.
Hazzikostas ezután elárulta, hogy az Earthen Allied Race elérhető lesz a 80. szint elérése és egy bizonyos küldetéssorozat teljesítése után egy karakterrel. Amint a World of Warcraft játékosok feloldják az Earthent, a Druid, a Demon Hunter és az Evoker kivételével bármelyik osztállyal játszhatnak majd. Ami magukat az osztályokat illeti, Hazzikostas ezután elmondta, hogy a Hero Talent rendszer fejlesztése először a druidákra koncentrálva kezdődött, mivel nekik négy specializációjuk van, és nehezebb volt kiegyensúlyozni őket más osztályokhoz, például a paladinhoz és a mágushoz képest. Hazzikostas ezután felfedte az egyes Hőstálentumok nevét, amelyek közül a játékosok választhatnak.
World of Warcraft: The War Within hőstálentumok nevei
- Death Knight: Deathbringer, Rider of the Apocalypse, San’layn
- Demon Hunter: Aldrachi Reaver, Fel-Scarred
- Druid: Druid of the Claw, Elune’s Chosen, Keeper of the Grove, Wildstalker
- Evoker: Chronowarden, Ruby Adept, Scalecommander
- Hunter: Dark Ranger, Pack Leader, Sentinel
- Mage: Frostfire, Spellslinger, Sunfury
- Monk: Conduit of the Celestials, Master of Harmony, Shado-Pan
- Paladin: Herald of the Sun, Lightsmith, Templar
- Priest: Archon, Oracle, Voidweaver
- Rogue: Deathstalker, Fatebound, Trickster
- Shaman: Farseer, Stormbringer, Totemic
- Warlock: Diabolist, Hellcaller, Soul Harvester
- Warrior: Colossus, Mountain Thane, Slayer
Hazzikostas ezután kijelentette, hogy a Warbandek képesek lesznek megosztani az erőforrásokat egy új bankfalon keresztül. A rendszert úgy építették fel, hogy a jövőben hozzá lehessen adni, hogy ellensúlyozni lehessen néhány archaikus rendszert, amelyek a hírnévvel és a tárgyak kezelésével kapcsolatosak a múltban. Ezután bemutatott egy új fegyvertípust, a „Warbound Until Equipped”-et, amely alacsonyabb tárgyszintű lesz, mint a normál Soulbound felszerelés. Hazzikostas ezután bepillantást engedett a World of Warcraft játékosoknak a küldetésnapló és a varázskönyv néhány interfészbeli változásába, és arra hivatkozott, hogy néhány változtatást azért végeztek, hogy a színvak játékosoknak segítsenek a célok megtalálásában.
A panel zárásaként Hazzikostas megerősítette, hogy a Dynamic Fightot a Dragonriding továbbfejlesztéseként fogják használni a jövőben, és hogy a 10.2.5-ös patch lehetővé teszi a régebbi mountok számára a normál repülés és a Dynamic Flying használatát. Mindent egybevetve, a World of Warcraft játékosoknak hamarosan lesz min rágódniuk.