Miért jelentett be a Blizzard egyből 3 World of Warcraft kiegészítőt? A rendező válaszol!

Ion Hazzikostas, aki mostanában a Warcraft rendezői székében ül, kifejtette, hogy a múlt heti BlizzConon miért mutattak be kapásból három kieget (amelyek mind a Worldsoul Saga részei lesznek).

 

Hazzikostas a PCGamernek részletesen kifejtette, hogy ha hangosan közlik terveiket, akkor azok megvalósulhatnak, igaz, a vezetőség tartott ettől: „Biztos volt néhány olyan, hogy várjunk csak, tényleg megmutatjuk az összes logót? Mindent el fogunk mondani nekik? Hogy érted ezt, Chris? [Utalva Chris Metzen ügyvezető kreatív igazgató nyitóünnepségen tartott bemutatkozására a bővítésekről, amelyek várhatóan 2030-ra fognak teljes egészében megvalósulni]. El fogod mondani, hogy hol leszünk[, Chris]?

Ahhoz, hogy fenn tudjuk tartani a World of Warcraftot, sőt, növekedni tudjunk (és ez eddig meg is valósult), fejlődnünk kell. Nem csak azt kell megnéznünk, hogyan közelítettük meg a dolgokat a múltban, hanem azt is, hogy a játékosaink ma hogyan játszanak, és mit akarnak. Ez volt a tervünk egy ideje. Ha ezt hangosan kimondjuk, az valósággá válik, és jelzi a játékosoknak, hogy van egy nagyszabású tervünk a játék jövőjét illetően, és tudatja velük, de segít abban is, hogy a The War Within története nyilvánvalóan kielégítő belső befejezést kap, de nem teljes befejezést, mert [a kieg] egy nagyobb ív része.

És még egyszer mondom, jobb, ha már az elejétől fogva felállítottuk ezt az elvárást, mintha a The War Within végére érve úgy éreznénk, hogy egy kicsit csalinak tűnik, ha nem minden szál el van kötve, és nem minden megoldott, mert nem lesz az. Amikor belementél a Marveltől a Bosszúállók: Végtelen háborút megnézni, tudván, hogy a Végjáték következik, nem voltál feldúlt, hogy olyan cliffhangerrel végződött, amivel bizonyos értelemben idegesítő lehetett volna. Azt hiszem, ez a tisztánlátás kreatív szempontból rendkívül hasznos az egész fejlesztőcsapat számára. Azzal, hogy biztosan tudjuk, hová tartunk, ma már mélyebb történetmesélést és világépítést végezhetünk, mert magabiztosan tudjuk, hogy előre jelezzük, elültetjük a magokat, amelyek elvezetnek valahová. És ez mindenhol izgalmas. Négy zóna, nyolc dungeon, raidek, új szintek… Ez az, ami egy kiegészítő, és ezt nem próbáljuk itt újrafogalmazni,” mondta Hazzikostas.

A transzparencia becsületes. Csak tartsák magukat a minőséghez.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu