Itsuno Hideaki szerint tényleg túl sok idő telt el a két Dragon’s Dogma megjelenése között.
Nem viccel: az első rész még 2012-ben látott napvilágot, és egy tucat év lefolyik a Dunán, mire a második is meg fog jelenni. Közel tíz év telt a megjelenés után, mire bejelentette a Capcom 2022 júniusában, hogy jön a második rész. A WCCFTech beszámolt egy interjúról, amit Itsuno a Play magazinnak adott. Ebben a két rész közötti időtartamról, az életszerűbb gyalogosreakciókról, illetve a Capcom stílusát követve a komolytalanságról beszélt.
„Nagyon szerettem volna, hogy a Dragon’s Dogma megjelenése után azonnal elkészíthessem a folytatást, úgyhogy bocsánat, hogy ilyen sokáig kellett várnotok. Nagyon hálás voltam, hogy ennyi rajongó értékelte a játék minőségét, és ennyi éven keresztül támogatta. Az, hogy a rajongók támogatják a játékot (a Capcomon belül és kívül is!) határozottan hozzájárult ahhoz, hogy a projekt a megvalósulás felé haladjon.
Azon dolgoztunk, hogy ne csak a különböző hangsávok számát növeljük a gyalogosok számára, hanem a különböző helyzetek sokféleségét is, amelyekre reagálnak, hogy valóban úgy érezd, hogy az egyedi Arisen nevelte fel az adott gyalogost, és hogy ő egy igazi barát, aki melletted van a kalandod során, tanácsokkal és bátorító szavakkal lát el. Hála az elmúlt tíz év technológiai fejlődésének, ezt szerintem el tudtunk érni.
Többnapos üléseket tartottunk, ahol a csapat ötletelt a játékban megtörténhető dolgokra, és a legviccesebb ötletek mindig azok voltak, amelyekkel az emberek akkor álltak elő, amikor a munkánk miatt késő éjszakáig nem tudtunk aludni. Amikor ténylegesen megvalósítottuk ezeket az ötleteket, félretettük a kérdést, hogy tényleg be tudunk-e tenni valami ilyen butaságot a játékba?… és a lehető legtöbbet tettük bele. Remélem, élvezni fogjátok ezeket a vicces pillanatokat, amikor játszotok a Dragon’s Dogma 2-vel!”, mondta Itsuno.
A Dragon’s Dogma 2 március 24-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech