Bocsánatot kért a Dragon’s Dogma 2 rendezője, hogy ennyi ideig váratott bennünket!

Itsuno Hideaki szerint tényleg túl sok idő telt el a két Dragon’s Dogma megjelenése között.

 

Nem viccel: az első rész még 2012-ben látott napvilágot, és egy tucat év lefolyik a Dunán, mire a második is meg fog jelenni. Közel tíz év telt a megjelenés után, mire bejelentette a Capcom 2022 júniusában, hogy jön a második rész. A WCCFTech beszámolt egy interjúról, amit Itsuno a Play magazinnak adott. Ebben a két rész közötti időtartamról, az életszerűbb gyalogosreakciókról, illetve a Capcom stílusát követve a komolytalanságról beszélt.

„Nagyon szerettem volna, hogy a Dragon’s Dogma megjelenése után azonnal elkészíthessem a folytatást, úgyhogy bocsánat, hogy ilyen sokáig kellett várnotok. Nagyon hálás voltam, hogy ennyi rajongó értékelte a játék minőségét, és ennyi éven keresztül támogatta. Az, hogy a rajongók támogatják a játékot (a Capcomon belül és kívül is!) határozottan hozzájárult ahhoz, hogy a projekt a megvalósulás felé haladjon.

Azon dolgoztunk, hogy ne csak a különböző hangsávok számát növeljük a gyalogosok számára, hanem a különböző helyzetek sokféleségét is, amelyekre reagálnak, hogy valóban úgy érezd, hogy az egyedi Arisen nevelte fel az adott gyalogost, és hogy ő egy igazi barát, aki melletted van a kalandod során, tanácsokkal és bátorító szavakkal lát el. Hála az elmúlt tíz év technológiai fejlődésének, ezt szerintem el tudtunk érni.

Többnapos üléseket tartottunk, ahol a csapat ötletelt a játékban megtörténhető dolgokra, és a legviccesebb ötletek mindig azok voltak, amelyekkel az emberek akkor álltak elő, amikor a munkánk miatt késő éjszakáig nem tudtunk aludni. Amikor ténylegesen megvalósítottuk ezeket az ötleteket, félretettük a kérdést, hogy tényleg be tudunk-e tenni valami ilyen butaságot a játékba?… és a lehető legtöbbet tettük bele. Remélem, élvezni fogjátok ezeket a vicces pillanatokat, amikor játszotok a Dragon’s Dogma 2-vel!”, mondta Itsuno.

A Dragon’s Dogma 2 március 24-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu