A Diablo franchise általános igazgatója szerint eléggé szórakoztató velük játszani a játékot, így nem sietik el, hogy a lehető leghamarabb nerfeljék az erőssé gyúrt, faragott karaktereket.
Rod Fergusson, aki korábban a The Coalitionnél a Gears of War franchise-ot vezette, lényegében visszatért a Microsoft alá, hiszen a redmondiak felvásárolták az Activision Blizzard Kinget. Fergusson az Electric Playground Network YouTube-csatornán bukkant fel egy interjúban, és itt megerősítette, hogy számukra nem prioritás a túlzottan erőssé váló játékoskarakterek meggyengítése: „Az emberek a Twitteren azt mondják majd, hogy hé, hogy merészeled ezt a változtatást végrehajtani a Sorcereren? Erre én azt mondom, hogy nem is tudtam, hogy ezt a változtatást elvégeztük! Legyünk igazságosak: sokan vannak, akik valós időben rengeteg változtatást hajtanak végre. Néha az egyensúlyra koncentrálsz, nem pedig a szórakozásra.
Azt mondhatod, hogy oké, mindennek egy szinten kell lennie, és tényleg a méltányosságra törekszel. A Diablo játékokban az a helyzet, hogy azok az OP pillanatok, amikor úgy érzed, hogy csalsz, vagy tudod, hogy átverted a fejlesztőcsapatot, vagy kihasználsz egy exploitot, nagyon-nagyon szórakoztatóak. Ez az, amit a Diablo IV-ben tényleg meg kellett próbálnunk elfogadni. Például a második évadban a Ball Lightning Sorcerer nevetséges, de hagyjuk, hogy [a játékosok] jól érezzék magukat, és majd később foglalkozunk vele. Ugyanez a helyzet a Hammer of the Ancients barbárral. Ők csak eljutottak oda, és kicsit kihasználják, de ez rendben van. Majd a következő szezonban kijavítjuk.
Ez a varázslat: megtalálni a megfelelő kihívást. Ha túl könnyű, akkor az emberek azt mondják, hogy nem szórakoztató, mert túl könnyű, de ha túl nehéz, akkor ugyanez a helyzet. Amikor a Diablo IV-gyel játszol, ezeknek a hullámoknak olyanoknak kell lenniük, ahol vagy lemaradsz, vagy megelőzöd a hatalmi görbét. Kicsit lemaradva kezded, és hirtelen felveszed ezt a fegyvert, ami nagy sebzésnövekedést ad, és máris a világ királyának érezheted magad, és szupererőd van. Aztán párszor szintet lépsz, és megint lemaradsz. Aztán szerzel egy másik dolgot, és visszajutsz oda. Mindig a fejlődés hullámán lovagolsz a játék során, ami nagyon szórakoztató,” mondta Fergusson.
Legalább nem kertel, ez így korrekt.
Forrás: WCCFTech