A Larian vezérigazgatója, Swen Vincke már javában dolgozhat a következő játékán?!

A Larian vezérigazgatója és alapítója, Swen Vincke úgy gondolja, hogy megfejtette a következő játékának első felvonását…

 

 

Swen Vincke, a Larian Studio (a Baldur’s Gate 3 fejlesztője) vezérigazgatója és alapítója a Twitteren osztotta meg a következő játékával kapcsolatos fejleményeket – nevezetesen, hogy szerinte már van egy szilárd vázlata.

„Nagyszerű reggel volt! 4 hónapnyi újraírás, újraírás, ötletek elvetése, majd újbóli átdolgozása után végre rájöttem, hogy mi legyen az 1. felvonás, amin dolgozom.” Ha esetleg teljesen járatlan lennél a Larian játékstílusában, a játékok általában felvonásokra vannak osztva. Például a Baldur’s Gate 3 1. felvonása a Nautiloid lezuhanása után kezdődik, és akkor ér véget, amikor eljutsz a Shadow-Cursed Lands-re.

Ez senkit sem lep meg, de arra utal, hogy a Larian egy újabb CRPG-n dolgozik, nem pedig egy első személyű ritmuslövöldén vagy egy roguelike főzős/randizós szimulátoron.

Vincke eléggé magabiztosnak tűnik, hogy ez az első tervezet megállja a helyét. „Idézzetek, amikor kiderül, hogy mennyi marad meg a mai draftból. Gyanítom, hogy sok”, mégis – még ha el is dobja az egészet, azt írja, hogy „az elhagyott vázlatokon végzett munka sosem vész kárba, még akkor sem, ha szerinted a vázlatok szarok. Több mint gyakran előfordul, hogy újrahasznosíthatod a munkádat, ha egyszer megtalálod hozzá a megfelelő történetet”.

Majd így folytatja: „Ez a fajta munka nagyon frusztráló lehet, amikor elakadsz, de a legfontosabb, hogy soha ne add fel, és maradj önkritikus, még akkor is, ha a helyzet reménytelennek tűnik”.

Ez egy szép betekintés abba a kreatív filozófiába, amelyből az Év játéka lett. Nem meglepő, tekintve, hogy a stúdió majdnem csődbe ment még a Divinity: Original Sin előtt. Vincke nagyjából az iparági szakértője a talpra állásnak, még ha vannak is kétségei.

Mégis – még ha messze is vagyunk még bármilyen konkrét bejelentéstől a Baldur’s Gate 4, Divinity: Original Sin 3, vagy valami titkos harmadik dolog (például egy Star Wars-játék, talán?) -, jó bepillantani az emberbe, aki az iparágat megrázó függöny mögött áll. Egyúttal arra is emlékeztet, hogy dolgozni nehéz. Az önbizalomhiány mindenkit ugyanúgy érint, még akkor is, ha az ember milliónyi díjat nyert.

Forrás: X

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."