A CD Projekt RED (CDPR) stúdióvezetője szerint a játékra 2024-ben alaposan rá fog állni a lengyel csapat.
Adam Badowski nem csak a CDPR stúdióvezetője, hanem társ-vezérigazgatói posztot is betölt. A Reutersnek adott interjújában azt mondta, hogy a terv 2024-ben elindítani a Polaris produkciós fázisát, azaz idén megkezdődik a The Witcher 4 fejlesztése. Korábban már hallottuk, hogy a CDPR azt tervezi, hogy kb. 400 alkalmazott dolgozzon ezen a játékon az év közepére (tehát nyárra), viszont kisebb korrekcióval élnénk: a Polaris nem csak a The Witcher 4-et jelenti, hanem a következő trilógiát. Badowski ezen kívül beszélt az Orion kódnevű projektről is, amit a Cyberpunk 2077 folytatását takarja (ezt pedig a Bostonban nyitott észak-amerikai stúdió vezeti).
Badowski szerint ez még koncepciós fázisban van, tehát a fejlesztés még nem kezdődött el. Itt a terv az, hogy az év végére kb. 80 ember dolgozzon a játékon. Hozzátette, hogy a csapat fontolgatja a többjátékos elemek integrációját, de ennél több részletet nem mondott. A Reuters kiemelt viszont egy másik érdekességet is: a CDPR egy olyan csapatot alapított, ami azt vizsgálja, miképp használhatnák a mesterséges intelligenciát a fejlesztési folyamatokban anélkül, hogy ez leépítésekkel járna.
A The Witcher 4 lesz az első olyan játék, amit a CDPR nem a saját technológiájával fejleszt, így ezt már nem a REDengine segítségével hozzák össze, hanem az Epic Games egyre gyakrabban felbukkanó Unreal Engine 5-jét veszik igénybe. Ez a játék, amelyet már 2022 májusában bejelentettek, a franchise újoncainak is remek belépő pont lesz a lengyel cég szerint. Két hete már a Cyberpunk 2077 folytatásáról is írtunk, ugyanis több fejlesztő is kiment Bostonba, és már most izgalmas ötletekkel rendelkezik az amerikai központú csapat.
Már csak az a kérdés, hogy az új engine mellett képes lesz-e a lengyel cég megfelelő minőségben elindítani a következő játékait. Ez nem jött össze a Cyberpunk 2077-tel 2020 végén…
Forrás: WCCFTech