Dragon’s Dogma 2: komoly technikai gondok adódtak a játékkal?!

A Dragon’s Dogma 2-t konzolokon váró rajongók csalódottak lehetnek a játék képkockasebességével és egyéb jellemzőivel kapcsolatos legfrissebb hírek okán…

 

 

A pletykák szerint a Dragon’s Dogma 2 60 FPS-es teljesítménymód nélkül fog megjelenni PlayStationön és Xboxon. A Capcom közelgő fantasy RPG folytatása pár hónap múlva végre megjelenik. (Röpke tizenkét évvel az eredeti cím 2012-es megjelenése után…) Az RPG-rajongók körében kultikus klasszikusnak számító Dragon’s Dogma leginkább a gyalogosrendszeréről ismert. Ennek segítségével a játékosok megoszthatják és toborozhatják az egymás által létrehozott gyalogos társaikat a saját játékukban.

A Dragon’s Dogma 2 körül máris kisebb dráma kerekedett a közelgő márciusi 22-én esedékes megjelenés előtt.

A játék rendezője, Hideaki Itsuno nemrég megerősítette, hogy a játékosoknak ugyanazt a korlátozott gyorsutazási rendszert kell majd használniuk, ami az első játék sok rajongója számára hátrányt jelentett. Ebben a kissé zavaros utazási rendszerben a játékosoknak ritka, egyszer használatos tárgyakat, úgynevezett Ferrystone-okat kellett találniuk és felhasználniuk ahhoz, hogy gyorsan el tudjanak utazni a játékos által a világban elhelyezett Port-kristályokhoz. A Dragon’s Dogma később megjelent Dark Arisen változata a játékosok leltárába egy korlátlan Örök Ferrystone-t tett. Azonban egy ilyen szűkös gyors utazási rendszer fejfájást okozhat a Dragon’s Dogma 2 játékosainak 2024-ben, különösen az újoncoknak.

Most, hogy alig két hónap van hátra a Dragon’s Dogma 2 megjelenéséig, felröppentek olyan pletykák, amelyek szerint a folytatásból esetleg kulcsfontosságú funkciók hiányozhatnak.

Ahogy arról a Push Square beszámolt, a Dragon’s Dogma 2 a pletykák szerint csak 30 FPS sebességgel fog futni PlayStation 5 és Xbox Series X és S konzolokon. Nem is tervezik, hogy egyhamar 60 FPS teljesítményű módot is bevezetnek. A 30 FPS sokak számára biztosan elfogadható képkockasebesség. Ám a 60 FPS teljesítményopció a konzolokon a legtöbb AAA-játék esetében ebben a generációban standarddá vált.

A Push Square rámutatott az IGN Japan előzetesére is. Utóbbi azt állítja, hogy a Capcom fantasy folytatása csak egyetlen mentési slotot kínál majd. Ez elég szerencsétlen a játékosok számára. Sokan azt remélték, hogy a játék különböző osztályait és felépítéseit több mentésen keresztül is kipróbálhatják. Ahogy az első játékban, úgy most is biztosan lesz lehetőségünk osztályt váltani. Viszont a különböző mentési slotokkal való kísérletezés sok RPG-rajongó számára fontos. Tény, az első Dragon’s Dogma is csak egy mentési slotot biztosított. Ám a franchise-ba újonnan érkezők, akik nemrég más nagy RPG-ket, például a Baldur’s Gate 3-at vagy a Starfieldet élvezték, csalódottak lehetnek a folytatás egyetlen mentési slotja miatt.

Forrás: Push Square

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu