Kojima Hideo következő játéka megmutathatta, hogy a későbbiekben milyen irányt vehetnek fel a PlayStation-exkluzív játékok.
Grafikailag ugyanis mestermunkának nevezhetjük a Kojima Productions játékát. Talán sokkal nagyobb mértékben tekinthetjük annak mint anno PlayStation 4-en a The Order: 1886-ot (igaz, ott a játék fekete csíkok között futott…). Az utóbbi években számottevő technológiai fejlődés ment végbe, és a japán stúdió is kiváló munkát végez, holott már az első Death Stranding látványára sem lehetett panaszunk (és a folytatás minden aspektusban túl fog tenni az első részen).
A karakterek modellének részletessége az egyik pont, amit ki kell emelnünk. Mindenki szinte teljes egészében hasonlít a színészre (vagy színésznőre), aki a kérdéses karaktert alakítja. Még a pórusok Norman Reedus arcán is láthatóak, nem beszélve Lea Seydoux kis szeplőjéről, ami az állvonalához közel található. Ehhez hozzá lehet adni a mozgásdigitalizációs technológiát, így minden karakter a Death Stranding 2: On the Beachben egy emberi személynek tekinthető, ugyanis emberien mozognak, nem pedig gépiesen. Ráadásul ott van a megvilágítás is, amivel a Kojima Productions a stúdió az embereken, objektumokon, területek bizonyos részletes textúrákat remekül ki tud emelni. Például az, amikor Sam Bridges a világos hold felé sétál a sziklás területen, elképesztően néz ki.
És gondoljunk bele abba, hogy csak 2024-et írunk. Persze, valószínűleg valamennyire vissza kell majd fogni a vizualitást, mert több esetben láthatjuk azt, hogy a fejlesztés alatt valami sokkal szebben néz ki mint az, amit a boltból megvásárolhatunk. (Ezzel főleg a Ubisoft trükközött hatalmasat. Tíz évvel ezelőtt a Watch_Dogs példája mutatta, hogy mekkorát is hazudott a francia kiadó.) Viszont fordítva is elsülhet a dolog: mi történik, ha a Kojima Productions meg tudja őrizni ezt a részletességet, sőt, képes még tovább vinni ezt egy lépéssel…?
A Death Stranding 2: On The Beach 2025-ben fog megjelenni PlayStation 5-re.
Forrás: GameRant