A Take-Two leányvállalata, a Private Division fogja kiadni az akció-RPG-t (és ez a műfaj kissé idegennek hat a fejlesztőktől, mert eddig teljesen másban tevékenykedtek).
Eddig az volt a terv, hogy a Steamen korai hozzáférésben 2024 első negyedévében, tehát legkésőbb március végéig megjelenik a No Rest for the Wicked, ám a Take-Two, a kiadó úgy döntött, hogy ez kissé változik, és már a második negyedévben fog csak eljutni az Ori and the Blind Forest és az Ori and the will of the Wisps stúdiójának következő játéka, amelyet március elsején egy digitális műsor során részletesebben bemutatnak, így a játékmenetet és annak rendszereit ott megismerhetjük. (Mivel ez a két cím platformer volt, ezért is állítjuk, hogy műfajilag nagy fordulatra számíthatunk az osztrák fejlesztőktől!)
„Egy negyedévvel eltoltuk, és mint mindig, mi is elmozdítunk valamit, ha úgy érezzük, hogy még egy kicsit csiszolni akarunk rajta, hogy a lehető legjobb legyen, és még csodálatosabb élményt nyújtson a fogyasztóknak,” mondta az IGN-nek Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója (akitől a minap azt írtuk, hogy a Grand Theft Auto VI esetében a tökéletesség a cél, így ezért egy pénzügyi évvel eltolhatták, azaz legkorábban csak 2025 áprilisában jöhet a régóta várt új GTA…).
„Arról álmodtunk, hogy hozzájárulhatunk az akcióRPG műfajhoz, amelyen mindannyian felnőttünk és szeretjük. Az Ori sikere után egyértelmű volt számunkra, hogy a Moon mostanra elég érett ahhoz, hogy végre megvalósítsuk ezeket az álmokat. Alig várjuk, hogy lássuk, hogyan reagálnak majd a játékosok a műfajnak erre a teljesen újragondolt változatára”, nyilatkozta a játék decemberi bejelentésekor Thomas Mahler, a Moon Studios vezérigazgatója és kreatív igazgatója. „Az elmúlt hat évben keményen dolgoztunk álmaink szenvedélyes projektjén – egy következő szintű ARPG-n, amelyet a feszes játékmechanika és a világépítés iránti szeretetünk és ambíciónk táplál. Izgatottan várjuk, hogy felfedhessük saját elképzelésünket arról, amit mindig is az ARPG műfaj alapvető kánonjainak képzeltünk el, miközben megtesszük a következő lépéseket, hogy újragondoljuk azokat az elemeket, amelyeket innovációra érettnek tartunk,” tette hozzá Gennadiy Korol, a stúdió technológiai és fejlesztési igazgatója.
Úgyhogy megjelenés legkésőbb júniusban a Steamen korai hozzáférésben…