„A játékoknak ki kell érdemelniük a monetizáció jogát!”, állítják a Helldivers fejlesztői!

Az Arrowhead szerint nem korrekt az, ha egy olyan játék is mikrotranzakciókkal jelenik meg, ahol ennek nem sok értelme van (vagy ha maga a játék nem olyan minőségi).

 

A PlayStation 5-re és PC-re megjelent kooperatív külső nézetes sci-fi már több mint 155 ezer egyszerre játszó felhasználóval rendelkezett a Steamen. Mi a helyzet az eladásokkal? Johan Pilestedt, a Helldivers 2 kreatív igazgatója (ráadásul a játékot fejlesztő Arrowhead vezérigazgatója) a Twitteren megerősítette, hogy már 1 milliónál több eladással rendelkeznek, és kb. egyenlő arányban oszlik el a PlayStation 5-ön és a PC-n az eladások száma.

Pilestedt kapott egy kérdést arról, hogy mit gondol a Palworld sikeréről. Erre azt válaszolta, hogy ha csak fele akkora sikert tudnának felmutatni, már annak is nagyon örülne a csapat, és a PocketPairnek sok sikert kívánt, ugyanis fantasztikus játékot teremtett a japán csapat. Aztán szóba jött az, hogy a Helldivers 2 mennyire nem erőszakos monetizációval rendelkezik. Erre ezt írta: „El kell érned a jogot arra, hogy monetizálj. Én őszintén így hiszem. Ha az emberek szeretnék ezt a játékot támogatni, ott van a lehetőség, de sosem kényszerítünk senkit sem erre!”

A fejvédőknek különböző tulajdonságuk volt, de ezt ki kellett vágniuk a Helldivers 2-ből a fejlesztés során. Mindegyik sisaknak eltérő vizuális tulajdonsága volt, és egyedi képességeket is biztosított (fejlámpa, éjjellátó, ellenfelek statisztikái, lövedék útjának megbecslése, ilyesmi). A nagyobb „raidek” lehetőségként vannak csak jelen, és a gondolat a jövőbeli tartalmak között a vad, de nehezen kivitelezhető ötlet kategóriában található, és ez a hálózati forgalomra és a játék felépítésével kapcsolatos feltételezésekre vezethető vissza.

Pilestedt hozzátette, hogy a tartalmi menetrendet akkor fogják közzétenni, ha a matchmaking és a kapcsolódási hibák elhárulnak: „A mi szolgáltatásaink és a partner szolgáltatásaink is rendelkeznek sebességkorlátozóval, amely megtagadja a percenkénti mennyiséget meghaladó kapcsolatokat, hogy megakadályozza az egész rendszer meghibásodását. A sebességkorlátot 10 000/percről 20 000/percre tudtuk növelni, és az egyidejű játékosok teljes kapacitása 250 000-ről 360 000-re nőtt. Ez azonban még mindig nem volt elég, mivel a játékosszám 5 perc után 360 ezerre ugrott. Így a bejelentkezéssel kapcsolatos probléma továbbra is fennáll. Ami a jutalmazási problémát illeti, a javítás enyhített rajta, de nem oldódott meg. És további szerverkarbantartás nélkül ez még mindig nem fog a tervezett módon működni. Ha felmerül a probléma, megpróbálhatod újraindítani a játékot, hogy növeld a resetelés esélyét. Ez a Helldivers 2 szervereinek nagy forgalma miatt van, ami ahhoz vezet, hogy a jutalmakat nem követik megfelelően.”

Forrás: WCCFTech,

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu