Suicide Squad: Kill The Justice League: „a szerverhibák megoldása nem könnyű dió!”

A Rocksteady elismerte, hogy nem tudja olyan könnyedén megoldani a már több mint két hete mindenkit érintő szerverhibákat a legújabb játékukban. (Nahát, mennyivel könnyebb dolguk lenne, ha esetleg offline, egyjátékos játékuk lenne, nem?)

 

A Rocksteady a legújabb, február 14-ei keltezésű patch kiadása során elismerte, hogy a gyakori bejelentkezési és szerverrel kapcsolatos problémák kijavítása a legfontosabb számukra. Papíron könnyűnek hangzik, gyakorlatilag pedig egyáltalán nem az. Igaz, ez a patch inkább a bugokra és a balanszolásra koncentrált, nem pedig a szerverhibákra. Így még mindig lesz ezzel probléma, nem is kevés.

„[Tudjuk], hogy néhány játékosunk olyan problémákba ütközik, amelyekkel ez a javítás nem foglalkozik. Ezek közé tartoznak többek között, de nem kizárólagosan a matchmaking, a bejelentkezési problémák, a teljesítménnyel kapcsolatos, illetve fejlődési problémák. Bár nem tudtuk ezeket a javításokat ebben a javításban bevezetni, tudjátok, hogy tisztában vagyunk az ezek okozta frusztrációval, és dolgozunk azon, hogy további javításokat eszközöljünk a következő javításokban. Nem akarjuk késleltetni azokat a változtatásokat, amelyek gyorsan megvalósíthatók és a játék egyes részein javítanak, így bár megértjük, hogy csodálkozol és frusztrált lehetsz a prioritások miatt, ne feledd, hogy különböző csapatok párhuzamosan dolgoznak különböző problémákon,” írta a Rocksteady.

A bejelentés fogadtatása nem volt nagyon pozitív: volt, aki értékelte a Rocksteady előfeszítéseit, mások pedig inkább ennek ellenkezőjének adtak hangot. Emiatt nem csoda, hogy a Suicide Squad rendezője, Axel Rydby is billentyűzetet ragadott: „A közelgő javítások során a bejelentkezési problémákat és a szerverproblémákat szeretnénk megoldani. És bár lehet, hogy nem tudjuk azonnal megoldani ezeket a problémákat, szeretnék mindenkit biztosítani: ez a legfőbb prioritás számunkra. Halljuk és átérezzük a frusztrációtokat, és csak egyetérteni tudunk, ez elfogadhatatlan az érintett játékosok számára. Jobbnak kell lennünk, és keményen dolgozunk, hogy megoldjuk ezeket a problémákat. Ez azonban nem könnyű dió, mert nem egyetlen problémáról van szó, hanem több kisebb problémáról, amelyek különböző módon érintik az egyes játékosokat. Csak azt tudjuk kérni, hogy maradjatok türelmesek, és adjatok folyamatosan több információt az ügyfélszolgálaton keresztül, hogy segítsetek nekünk a problémák megoldásában.”

A játékmenetben is változtatnának (Promethium játékmenet-hurok, a nyílt világban többet kötnék le a játékosokat, Boom! és Affliction Immunity-módosítás, hogy ne legyenek annyira korlátozottak, továbbá az alacsonyabb szintű Legendary tárgyak hasznosabbá tétele). De az egészet ott lehetne elkezdeni, hogy alapból offline játszható legyen a játék. A Payday 3-nál is belátta a Starbreeze, hogy a közönség inkább a második résszel játszik. Itt pedig inkább a Rocksteady előző játékát, a Batman: Arkham Knightot nyúzza a közönség. Talán nem véletlenül.

Forrás: PCGamer, Rocksteady, Valve

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu