A kiadó nem a mennyiséget, hanem a minőséget szeretné erőltetni, és ezt teljesen meg is lehet érteni…
A japán kiadó is közzétette harmadik negyedéves üzleti eredményét (nekik is áprilisban kezdődik az üzleti év, és most az október-december időszakra vonatkozó adatokat publikálták), és a digitális divízió teljesítménye az egy évvel korábbi adatokhoz képest jóval gyengébbnek tekinthető, ugyanis a bevétel csökkenése olyan szintű, amilyenre nem nagyon volt még példa (96,5%, azaz kilencvenhat és fél százalék!).
Az indoklás emögött a drámai zuhanás mögött az volt, hogy a Bandai Namco képtelen volt az Elden Ring hatalmas sikereit megismételni (a játékról ma még külön szó lesz a hírekben!). Úgyhogy hiába van a piacon a kiadó a Dragon Ball és a One Piece IP-kből készült játékokkal, és hiába jelent meg augusztusban az Armored Core VI, egyszerűen a FromSoftware játéka teljesen más ligában játszik eladási és minőségi szemszögből egyaránt.
A Bandai Namco szerint a jövőben egy optimális és jól kiegyensúlyozott játékportfóliót építenek, megvizsgálják a fejlesztési rendszereket, és úgy erősítik meg a fejlesztést, hogy a minőségen legyen a hangsúly. Azaz: ahelyett, hogy egy évben sok, többnyire felejtős játékot adna ki a cég, inkább kevesebb, de kiváló alkotást szeretne a Bandai Namco a boltokban látni. Ennek lett eredménye, hogy legalább (!) öt játék fejlesztését állította le, és el is könyvelte a cég az ebből fakadó veszteségeket.
A kiadó magabiztos a Tekken 8-ban, ami a megjelenés után remekelt is eladásaival. A rajongók jól fogadták, és a következő pénzügyi évben is sok eladást vár el belőle a Bandai Namco. Persze az Elden Ringről sem tesz le a cég, bár úgy tűnik, hogy a Shadows of the Erdtree még kissé messze van. Ez egy nagyobb DLC lesz a játék számára. A kiadó végül még annyit mondott, hogy egy újabb Dragon Ball játék is készül.
A Bandai Namco tehát optimista.
Forrás: PCGamer