A japán cég bár már kiadta a Street Fighter 6-ot is, elismerte, hogy a franchise előző része esetében több hibát is elkövetett.
A Capcom PlayStation 4-re és PC-re adta csak ki a Street Fighter V-öt, és hiába van a Metacriticen 77-es átlagpontszáma, és hiába van többnyire pozitív értékelése a Steamen, a 2016-os megjelenéskor felettébb problémás állapotú volt. Az alapjáték nem volt rossz, de tartalmilag elképesztően hiányosnak nevezhettük, miközben a franchise újoncainak nem volt kellően korrekt belépő. Ehhez hozzá lehet tenni, hogy a szerverek problémásak voltak (ezért is bocsánatot kért a Capcom), és sokan a veszteség elismerése helyett inkább idejekorán kiléptek a mérkőzésből, azaz ragequit-hezfolyamodtak.
A Capcom japán Street Fighter Twitter-fiókja ezt írta: „A Street Fighter V a megjelenése óta eltelt 8. évfordulóját ünnepelte. Az elejétől kezdve a közepéig voltak hálózati problémák, tartalomhiány, stb… Őszintén sajnáljuk, hogy a tartalom nem felelt meg sokak elvárásainak. A ciklus közepétől a végéig a Street Fighter V fejlesztőcsapata sokat foglalkozott az önreflexióval, és keményen dolgozott azon, hogy a lehető legjobban megoldja a problémákat.
Végül 45 játszható karaktert adtunk, és a harcrendszerbe be tudtuk a V Skills/Trigger II-t, a V Shiftet stb. illeszteni. Nektek köszönhetően a Street Fighter V-t játszó játékosok száma jelentősen megnőtt a 4. évad óta. Még mindig emlékszünk, milyen boldogok voltunk. Most is több százezren játszanak a Street Fighter V-tel. Ennek is nagyon örülünk! Mindenekelőtt az volt a legfontosabb, hogy ezt a reflexiót a Strike 6-ra tudtuk alkalmazni. Ismét úgy érezzük, hogy az elmúlt nyolc évet mindenkivel együtt töltöttük. Köszönjük szépen!”, írta a Capcom.
Ebből adódóan a történet végül jól ér véget, és ezt a játékosszám és a Steames értékelések is kimutatják. Ehhez hasonló (sőt, még nagyobb!) pályát járt be a Hello Gamestől a No Man’s Sky: hibás. hiányos rajt, és még manapság is kapja a frissítéseket. Ingyen.