Rainbow Six Siege: a rendező szerint hiba lenne folytatást készíteni!

Egy sikeresnek mondható élő szolgáltatású (live service) játékról van szó.

 

A Rainbow Six Siege 2015 végén jelent meg, tehát több mint nyolc éve jött ki az 5v5 felállású, belső nézetű lövöldözős játék. Az Overwatch hónapokra volt még, a PUBG (akkoriban PlayerUnknown’s Battlegrounds) még nem volt sehol, a Fortnite pedig akkoriban egy battle royale helyett egy zombijátéknak tűnt még. Hiába zavartunk le azóta egy konzolgenerációt, a Ubisoft még mindig támogatja a játékot, de azért ne felejtsük, hogy a technológia, avagy az általa használt engine (Anvil) korosodik, és emiatt a veterán játékosok talán joggal tehetik fel a kérdést, hogy kell-e belőle folytatást készíteni?

Alexander Karpazis, a Rainbow Six Siege kreatív rendezője szerint a válasz nem. Erről a Brazíliában megrendezett Siege Invitational 2024 során beszélt: „Bátran állíthatom, hogy valószínűleg a világ egyik legjobb motorjával rendelkezünk, ha élő [szolgáltatásos], PvP lövöldözős játékról van szó. A csapat hihetetlenül jó, és van egy hatalmas engine fejlesztési terves csapatunk, amely minden egyes hónapban fokozatosan javítja azt, hogy miképp tudunk tartalmakat gyorsabban, robosztusabban, stabilabban, remélhetőleg a lehető legnagyobb mértékben kiadni.

Az ötlet, hogy olyan engine-re váltsunk, amit csak úgy leveszünk készen a polcról, egyszerűen nem felel meg egy olyan igazán versenyképes és igényes játék szükségleteinek, mint a Siege. Nem fogok neveket mondani, de láttunk már olyan játékokat, amelyek folytatásokon mentek keresztül, és egyszerűen teljesen elszálltak, mert minden egyes dolgot újra kellett csinálniuk, amit az első játékban csináltak. Ez nagyon frusztráló és költséges lehet, és a végén még csak nem is ad semmit, ami előnyös lett volna. Ha tudod, hogy mivel kezded, és azt felépíted, akkor látjuk a sikert. És ez az, ahol tudjuk, hogy a Siege-t a jövőbe tudjuk vinni. Tényleg tudjuk, hogy ez egy olyan játék, amely örökké tarthat azokkal az emberekkel, tehetséggel és eszközökkel, amelyekkel ma rendelkezünk,” mondta Karpazis.

Talán váltani fognak az újabb verziójú Anvilra, amit az újabb Assassin’s Creed részek is használnak. Az még talán belefér…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu