Alexander Karpazis teljesen kizárta a Rainbow Six Siege folytatását, ám úgy véli, a Ubisoft lövöldéje örökké folytatódhat…
Ahogy telnek az évek, még mindig nagyon szembetűnő, hogy a Rainbow Six Siege továbbra is remek formában van a tartalmak tekintetében. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy a játékosok továbbra is élvezzék az FPS-t. A Ubisoft lövöldéje közel 10 éve jelent meg, és minden évben frissül a játék patchekkel, bővítésekkel, szezonokkal és egyebekkel. Néhány játékos azonban felteszi a kérdést: mi lesz a jövőben? A válasz igen egyszerű.
Kiderült, hogy a játék kreatív igazgatója, Alexander Karpazis a brazíliai Siege Invitational 2024-en beszélt a címről. A PC Gamer kérésére megosztotta a gondolatait a folytatás elkészítéséről, ami egyáltalán nem tetszik neki:
„Az ötlet, hogy motort váltsunk valamire, ami készen kapunk, egyszerűen nem felel meg egy olyan igazán versenyképes és igényes játéknak, mint a Siege” – magyarázta a Ubisoft Montreal által fejlesztett shooter direktora.
„Nem fogok neveket mondani, de látod azokat a játékokat, amelyek folytatásokon mentek keresztül, és teljesen elvesztették a fonalat, mert minden egyes dolgot újra kellett csinálniuk az első játékban” – magyarázza Karpazis, majd kifejti, mit hozhat a Rainbow Six Siege folytatása. „Ez nagyon frusztráló és nagyon drága lehet, és a végén még csak nem is ad semmit, ami hasznot hozna. Ha tudod, hogy miből kell kiindulnod, és azt építed, akkor látjuk a sikert. És ez az, ahol tudjuk, hogy a Siege-et a jövőbe tudjuk vinni.”
A Rainbow Six Siege az örökkévalóságig is frissülhet
A vezető tovább gondolkodik, és egyértelművé teszi, hogy a taktikai akció FPS hosszú távon is működhet. „Tényleg tudjuk, hogy ez egy olyan játék, amely örökké tarthat azokkal az emberekkel, tehetséggel és eszközökkel, amelyekkel ma rendelkezünk”. A játék egyediségét Karpazis a következőkkel ismeri el: „A csapat hihetetlenül jó, és van egy hatalmas motorcsapatunk, amely minden hónapban fokozatosan javítja azt, hogy gyorsabb, szilárdabb és stabilabb tartalmat tudjunk szállítani.”
Forrás: PC Gamer