Egyre több nagyobb név hagyja el a Battlefield IP-t, vagy akár magát az Electronic Artsot.
A legújabb távozó neve Craig Morrison. Ő eddig az Electronic Arts DICE stúdiójánál kreatív igazgatói posztot töltött be, és a LinkedIn profilja szerint februárban lépett ki onnan, hogy ugyanezt a pozíciót egy másik stockholmi stúdiónál, a Blue Scarab Entertainmentnél betöltse. Ez egy új csapat, és hamarosan biztosan hallani fogunk az első projektjükről, amin tehát tuti dolgozni fog Morrison, aki a DICE előtt 9 éven át a Funcomnál dolgozott (a Montréalban levő stúdiójuk kreatív igazgatója volt), előtte pedig majdnem nyolcat húzott le a Blizzardnál, ahol majdnem két évig a World of Warcraft egyik tervezője volt.
Morrison 2021 augusztusában csatlakozott a DICE-hoz kreatív igazgatóként, majd 2022-ben a stúdió számára is betöltötte ezt a szerepet. Három hónappal a DICE-hoz szegődése után közölte az Electronic Arts, hogy egy egymáshoz kapcsolódó Battlefield-univerzumot akar létrehozni, miközben a franchise fejlesztési struktúrájába is jelentősen belenyúlt. Ennek eredményekképp az addigi kreatív igazgató, Lars Gustavsson 22 év (!) után távozott a DICE-tól, és a franchise vezetői szerepét a Respawn Entertainment és az Infinity Ward társalapítója, Vince Zampella kapta meg.
Nemrég zárta be az Electronic Arts a Ridgeline Gameset, amit 2021-ben hozott létre, hogy egy egyjátékos Battlefielden dolgozzon. Nem sokkal a hír előtt távozott Marcus Lehto, a Halo társalkotója személyes okokra hivatkozva. Az Electronic Arts kb. 700 embert (a cég munkaerejének 5%-át) bocsátotta el. A Battlefield vezetésében Vince Zampella és Byron Beede található, és az egyjátékos projektről nem mondott le a kiadó, ugyanis ennek a DICE lesz a társfejlesztője. A DICE emellett egy többjátékos élményt is készít a franchise számára, és a Los Angelesben található Ripple Effect egy teljesen eltérő projekten dolgozik az IP-n belül.
Kérdés, hogy vajon maradnak-e emberek a Battlefield számára, mert így ebben kétkedünk.