Új stúdiót alapított a Star Wars Jedi játékok és a God of War rendezője!

A csapat egy egyjátékos, AAA akció-kaland játékon dolgozik, ami az Unreal Engine 5-ön készül.

 

Stig Asmussen volt a God of War III, a Star Wars Jedi: Fallen Order és a Star Wars: Jedi Survivor rendezője, és most létrehozta a Giant Skullt. Ez a stúdió játékmenet-vezérelt, sztoriimmerziót kínáló akció-kaland játékokat akar fejleszteni magukkal ragadó világokban. Asmussen, a stúdió Skull vezérigazgatója sajtóközleményében ezt írta: „A Giant Skull stúdió kultúrája a kreativitáson és a kíváncsiságon alapul. Összegyűjtöttünk egy tehetséges csapatot, amely a magával ragadó történetmesélésről, a hősies harcról és a felpezsdítő átkelésről híres, és célunk egy olyan gazdag univerzum megalkotása, amelyben a játékosok még évekig el akarnak majd veszni.”

„A stúdióra vonatkozó értékeink (autonómia, lendület, kíváncsiság és tisztelet) lefordítódnak arra, ahogyan a játékainkat készítjük, és a játékosokkal való kapcsolatunkra. Szeretnénk, ha a játékosok velünk tartanának ennek a csodálatos utazásnak minden egyes lépésénél, miközben a közelgő játékunk útját egyengetjük. Valami különlegeset hozunk létre, és volt szerencsénk egy hihetetlen kezdeti fejlesztőcsapatot összeállítani, akik rendkívül szenvedélyesek és tapasztaltak a műfajmeghatározó, harmadik személyű akció-kalandok létrehozásában,” tette hozzá Anthony Scott, a Giant Skull operatív és pénzügyi igazgatója.

A csapat tagja még Jon Carr (technológiai vezető; a Star Wars Jedi: Survivor technikai igazgatója volt), Patrick Murphy (művészeti igazgató; 27 évi tapasztalat, művészeti igazgatója volt a Fortnite-nak, a Valorantnak, a League of Legendsnek, illetve a God of War során több pozíciója volt), Lauren McLemore (vezető producer; korábban a Fortnite esetében töltötte be ezt a posztot), Jeff Magers (dizájnigazgató; korábban a két Star Wars Jedi dizájnját felügyelte), Brian Campbell (animációs igazgató; a Fortnite csapatának alapítója és az Epic Games animációs igazgatója volt), illetve Anthony Scott (operatív és pénzügyi igazgató; a Rocksteady Studios operatív igazgatója volt a Batman: Arkham játékok során, mielőtt az Unbroken Studiost vezette volna).

Sok sikert a csapatnak!

Forrás: Gematsu, Giant Skull

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu