Star Wars Battlefront Classic Collection: engedély nélkül használ egy modot!

Nem elég, hogy a két Star Wars: Battlefront botrányos állapotban található a kollekcióban, az Aspyr még arra sem volt képes, hogy betartsa egy ígéretét… mindezt egy hónappal a kiváló Tomb Raider I-III Remastered után, amit szintén ez a csapat hozott össze!

 

Nehéz manapság Star Wars-rajongónak lenni. Nem is a filmek, sorozatok miatt mondjuk ezt (az felettébb szubjektív, hogy kinek mi tetszik), hanem a játékok miatt. A Star Wars: Dark Forces Remaster jó fogadtatást kapott, és mögötte nem sokkal begurult a Star Wars Battlefront Classic Collection, ami kb. négyszer több helyet igényel az eredeti két játékhoz képest (ennyit számítanának a mesterséges intelligenciával felskálázott textúrák?), aminek teljesítménye miatt az Aspyr még csak bocsánatot sem kért…

A kollekció trailerjében látni lehetett egy modot, amit az Aspyr engedély nélkül használt fel; ez a mod helyreállította Asajj Ventresst játszható karakterként, holott ő Xbox-exkluzív volt a 2005-ös Battlefront II-ben. Ekkor a stúdió azt mondta, hogy mások kódját vagy tartalmát nem fogja felhasználni. Igen ám, de a remasterben mégis ott volt a modder, iamashaymin munkája: ő hozta el PC-re Asajj Ventresst egy kis csellel („átfestette” Aayla Securát). A remaster viszont korai modot használt, mert Secura animációit és fénykardjait alkalmazza, holott később ezek is frissítve lettek… LOL.

Az IGN felkereste a moddert, aki így nyilatkozott: „Ez a kiadás teljes káosz. Az a tény, hogy a két évtizede megjelent játékok kiadása előtt és után azonnal ki kellett adniuk a javításokat, mindent elmond. Rengeteg ilyen furcsa probléma van, ami csak úgy ordít arról, hogy mennyire sietősen fejlesztették. A játék egyes textúrái még a Battlefront 1 textúráival is összekeveredtek. Például Kashyyyk vize kék, mint a Battlefront 1-ben, és nem szürke, mint a Battlefront 2-ben, és maguk a DLC pályák is sok helyen teljesen rossz textúrákat használnak.

[Mi, modderek] reméltük, hogy a fejlesztéseket kihasználva jobbá tudjuk tenni, és persze készen állnánk a portolásra és a moddolt tartalmaink újrafejlesztésére, hogy működjenek az új játékokkal. Általában sok játékos egyébként is általános hibajavításokat remélt, például egy nagyon híres problémát, amikor a Halálcsillagon az egyik csapat erősítéseinek jegyszáma kétszeres sebességgel fogyott, és olyan hangsorokat, amelyek egy egyszerű elírás miatt soha nem szólaltak meg,” mondta iamashaymin.

Amikor a modderek jobban kedvelik a játékokat mint a hivatalos fejlesztők, az eléggé szomorú… és itt bizony ez a helyzet.

Forrás: PCGamer, IGN

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu