Like A Dragon: Infinite Wealth: a fejlesztőket is meglepte, mennyire jól fogy!

A játékot létrehozó Ryu Ga Gotoku Studio vezetője elismerte, hogy nem számított arra, hogy rögtön, a játék megjelenése után ennyire jó eladásokat hozzon össze a Yakuza 8 (csak a neve más, de lényegében erről van szó!).

 

Yokoyama Masayoshi, a Ryu Ga Gotoku Studio igazgatója (továbbá a Like A Dragon: Infinite Wealth felelős rendezője, illetve a történetének írásában is segédkezett) egy japán publikációnak, a 4gamernek elárulta, hogy abszolút nem reménykedett abban, hogy ennyire jól fogyjon a játék már a megjelenésének első napjától kezdve, ugyanis eddig ahhoz szokott, hogy a franchise lassabb tempóban fogy, de ahogy a közönség beszélni kezd róla, később növekszik a vásárlói tábor is.

„Kiadtunk egy sajtóközleményt arról, hogy a [Like A Dragon: Infinite Wealth] világszerte több mint egymillió példányban kelt el a megjelenését követő egy hét alatt, de ez a sebességet még soha nem tapasztaltuk. A Like a Dragon-játékok hosszabb távon fogynak, nem pedig rögtön az elején. Ez a sorozat kezdete óta így van. Elvégre felnőtt játékosbázisa van, szóval nem kell sietni, érted? Az emberek a barátaiktól hallanak a játékokról, véletlenül belebotlanak, és így fejlődnek a címek. Ezért volt számomra meglepő, ahogyan az [Infinite Wealth] elindult,” nyilatkozta Yokoyama.

A Like A Dragon: Infinite Wealth amúgy január 26-án jelent meg, és egy cross-gen játékról van szó, ugyanis a SEGA nem csak PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re adta ki, hanem PlayStation 4-re és Xbox One-ra is, ami több mint három évvel a kurrens-gen konzolok megjelenése után meglepő, ugyanis általában ennyi idő elteltével a stúdiók már inkább maguk mögött szokták hagyni az előző konzolgenerációt.

A tanulság az, hogy a Ryu Ga Gotoku Studio el kell, hogy fogadja, hogy a Yakuza név nem nagyon segített nekik abban, hogy mainstream legyen az IP, de a névváltással már lehetőségük van arra, hogy ezt megvalósítsák.

Forrás: VGC, 4gamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu