A játékot létrehozó Ryu Ga Gotoku Studio vezetője elismerte, hogy nem számított arra, hogy rögtön, a játék megjelenése után ennyire jó eladásokat hozzon össze a Yakuza 8 (csak a neve más, de lényegében erről van szó!).
Yokoyama Masayoshi, a Ryu Ga Gotoku Studio igazgatója (továbbá a Like A Dragon: Infinite Wealth felelős rendezője, illetve a történetének írásában is segédkezett) egy japán publikációnak, a 4gamernek elárulta, hogy abszolút nem reménykedett abban, hogy ennyire jól fogyjon a játék már a megjelenésének első napjától kezdve, ugyanis eddig ahhoz szokott, hogy a franchise lassabb tempóban fogy, de ahogy a közönség beszélni kezd róla, később növekszik a vásárlói tábor is.
„Kiadtunk egy sajtóközleményt arról, hogy a [Like A Dragon: Infinite Wealth] világszerte több mint egymillió példányban kelt el a megjelenését követő egy hét alatt, de ez a sebességet még soha nem tapasztaltuk. A Like a Dragon-játékok hosszabb távon fogynak, nem pedig rögtön az elején. Ez a sorozat kezdete óta így van. Elvégre felnőtt játékosbázisa van, szóval nem kell sietni, érted? Az emberek a barátaiktól hallanak a játékokról, véletlenül belebotlanak, és így fejlődnek a címek. Ezért volt számomra meglepő, ahogyan az [Infinite Wealth] elindult,” nyilatkozta Yokoyama.
A Like A Dragon: Infinite Wealth amúgy január 26-án jelent meg, és egy cross-gen játékról van szó, ugyanis a SEGA nem csak PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re adta ki, hanem PlayStation 4-re és Xbox One-ra is, ami több mint három évvel a kurrens-gen konzolok megjelenése után meglepő, ugyanis általában ennyi idő elteltével a stúdiók már inkább maguk mögött szokták hagyni az előző konzolgenerációt.
A tanulság az, hogy a Ryu Ga Gotoku Studio el kell, hogy fogadja, hogy a Yakuza név nem nagyon segített nekik abban, hogy mainstream legyen az IP, de a névváltással már lehetőségük van arra, hogy ezt megvalósítsák.