Dragon’s Dogma 2: a játékosok panaszkodnak, a Capcom közleménnyel reagált!

A japán kiadó több témát is érintett a közleményében, ami amiatt is érthető, mert a közönségnek nem csak egyetlen fő problémája volt, hanem több elemet is kifogásoltak a Capcom új játékával kapcsolatban.

 

2012-ben jelent meg a Dragon’s Dogma, úgyhogy egy tucat év eltelt, mire megjelent a folytatás. A Dragon’s Dogma 2 felhasználói értékelését lehúzzák a kritikusok a mikrotranzakciók miatt, ugyanis már most nem kevés van a játékban, holott a legtöbb kérdéses tárgyat simán játékmenet útján is meg lehet szerezni. A másik fő kritika a teljesítményre vonatkozik, és annyira sok kritikus hang van az Itsuno Hideaki rendezte cím irányába, hogy a Capcomnak egy közleménnyel kellett reagálnia a Steamen.

A kiakadások és a bugfixálás kapcsán azt írta a Capcom, hogy vizsgálják és javítják az ennyire kritikus problémákat. Ezeket a legmagasabb prioritásúakkal kezdve a közeljövőben patchekkel igyekeznek eltüntetni. A Capcom azon is dolgozik, hogy a játék Steam verziójához hozzáadjanak egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi a már játszó játékosok számára, hogy újraindítsák a Dragon’s Dogma 2-t. (Ezt tényleg utólag tudják csak a játékba implementálni…?)

Az alább felsorolt összes tárgyat meg lehet szerezni a játékban vagy fizetős DLC tárgyként. Art of Metamorphosis a karakterszerkesztőhöz, Ambivalent Rift Incense a gyalogosok hajlamainak megváltoztatásához van. A Port Crystal warp helymegjelölőnek van, a Wakestone a halottak életre keltéséhez használható, 500/1500/2500 Rift Crystals mint pontok a Riften túli költéshez van, a Makeshift Gaol Key a börtönből való szökéshez jó, és a Harpysnare Smoke Beacon Harpy-csali elemként vethető be.

A gyenge teljesítményre pedig így reagált a Capcom: „A Dragon’s Dogma 2-ben nagy mennyiségű CPU-használat van minden egyes karakternek, és dinamikusan kiszámítják a fizikai jelenlétük hatását a különböző környezetekben. Bizonyos helyzetekben, amikor számos karakter jelenik meg egyszerre, a CPU-használat nagyon magas lehet, és ez hatással lehet a képkocka sebességére. Tisztában vagyunk azzal, hogy ilyen helyzetekben a GPU-terhelést csökkentő beállítások jelenleg korlátozott hatást fejthetnek ki, azonban keressük a lehetőségeket, hogy a jövőben javítsuk a teljesítményt.”

Kérdés, hogy ennyivel meggyőzik-e a közönségüket.

Forrás: WCCFTech, Steam

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu