Stellar Blade: a fejlesztők elmesélték, pontosan honnan merítettek ihletet a játékhoz

Azt azért túlzás lenne állítani, hogy egy az egyben koppintották a Bayonettát és a Nier-t. Ám ha ezek „nincsenek, a Stellar Blade soha nem jelent volna meg”.

 

 

A hatások a videójáték-iparban rendkívül fontosak. A történelem során születtek olyan címek, amelyek akár műfajokat is meghatároznak. A Stellar Blade esetében nyilvánvaló, hogy sok játékosnak automatikusan a NieR: Automata vagy a Bayonetta jut eszébe, ha meglátja. Azonban mindkettő inspirációjáról beszélnünk kell, amikor a 2024. április 22-én megjelenő PS5-exkluzív játék megalkotásáról van szó.

Mind a Stellar Blade igazgatója, Hyung-Tae Kiml, mind a játék technikai igazgatója, Dong-Gi Lee elmondta, hogy mennyire fontos inspiráció volt a NieR: Automata és a Bayonetta.

Amikor az előbbi címről kérdezték, a Shift Up egyik tagja azt mondta, hogy „a NieR volt az inspiráció a Stellar Blade >>születéséhez<<„. A továbbiakban kifejtette. „Nem csak néhány rész, hanem az egész játék. Azonban én nem ugyanaz a személy vagyok, mint Yoko Taro, így sok más különbség is van köztünk, kezdve a történettől, amit el akarunk mesélni, a vizuális effektekig és a harcok bemutatásáig.”

Több mint nyilvánvalónak tűnik, hogy a Stellar Blade sok tekintetben különbözni fog a NieR Automata-tól, a komoly inspiráció ellenére.

A Bayonettával kapcsolatban viszont az egyik fejlesztő elmondta: „Nagyon szerettem a Bayonettát, de a játékmenet egy kicsit más. Azt szeretnénk, ha a játékaink egy egészként folynának, nem akarjuk, hogy az élmény széteső legyen. Szóval ez egy olyan játék, ahol fontos az élmény, hogy mindent befejezzünk” – mondta. Végezetül pedig azt mondják, hogy „igyekeznek azt is elérni, hogy újra játszani is szórakoztató legyen”.

 

Mindjárt érkezik a Stellar Blade demója (újra…)

 

Hamarosan minden PS5-ös játékos kipróbálhatja a Stellar Blade-et, amikor a demó március 29-én, vagyis holnap megjelenik a PlayStation Store-ban. A fejlesztők arra utalnak, hogy lesz egy kis meglepetés a játékosok számára, akik teljesítik a demó első szakaszát. Ráadásul a demót teljesítő játékosok átvihetik mentési adataikat a játék április 26-i teljes kiadására! Az utolsó checkpointról folytathatják a játékot. A demó lehetővé teszi a játékosok számára, hogy kipróbálják a képességfát, felszerelést váltsanak, Eve különböző jelmezeit cseréljék, és egy játékon belüli tutorial segítségével megismerkedjenek a harc alapjaival.

Forrás: Kotaku

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu