Az 1.2-es patch több újítást is magával hoz, és a legjobb az egészben az, hogy napokon belül ki is fogja a frissítést adni a Nightdive Studios, szóval ha eddig kimaradt volna a System Shock Remake, talán most jó ötlet lesz bepótolni.
A Nightdive Studios például egy női játszható karakterrel készül. Stephen Kick, a stúdió vezérigazgatója a PCGamernek a Game Developers Conference-en, a patch bejelentése előtt elmondta, hogy a nemválasztás kb. 7-8 éve egy extra (stretch) anyagi cél volt a Kickstarteren számukra. A stúdió emiatt tudta, hogy a System Shock Remake elkészülte után ezt be kell patchelniük a játékba, de tudták a fejlesztők, hogy ennek azonnali hatása nincs a játékmenetre, mert ez egy olyan opció, ami a játékban való elmerülést, az immerziót növeli meg jelentősen. A modellt átdolgozták és a hangok is eltérőek, de ennek ellenére kicsi, de hatékony a változás, ugyanis belső nézetes játékról van szó, ahol főhősünk nem beszél, és csak a kezdő és befejező jelenetben láthatjuk… illetve a game over jelenetben, ha elbaltáznánk.
Arról Kick és Larry Kuperman (a Nightdive üzletfejlesztésért felelős igazgatója) már nem nagyon beszélt, hogy a frissített befejezés mit is takar az 1.2-es patchben, de mindketten arról beszéltek, hogy érdemes a játékot újrajátszani. Szerintük ez egyfajta reakció a játék eredeti utolsó bossfightjára, ahol egy VR puzzle/lövöldözős szekciót kaptunk eltérő mechanizmusokkal az addig megszokottakhoz képest. Kick szerint sokan kritizálták őket amiatt, hogy a játék során végig gyűjtögették a játékosok a tárgyakat, hogy felkészüljenek a végső harcra, majd mindenük oda lett, ugyanis csak egy fegyverük maradt, ami egy minijátékban volt használható.
Ezt tehát átdolgozták. Kérdés, hogy a mutánsok a harcokban hogyan javultak, de lesz egy olyan rendszer is, ami könnyen kimutatja, hogy hova kell tartani, így nem nagyon tudunk majd elveszni a sok folyosó között. A frissítés amúgy április 11-én érkezik PC-re.
Forrás: PCGamer