Mivel egyre inkább közelít a Shift Up játéka, Stellar Blade a megjelenés napjához, a Sony Interactive Entertainment páros lábbal nyomja a gázpedált a marketingen, így minden nagyobb publikáció erről beszél.
A PlayStation Blog interjút készített a Stellar Blade rendezőjével, Kim Hyung Tae-vel, illetve a technikai igazgatóval, Lee Dong Gi-vel. A játék koncepciója és témája nem valami egyszerű módon született, és erről a rendező részletesen beszámolt: „A Stellar Blade témája az emberiség. A történet arról szól, hogy mi tesz minket emberré, és mi határoz meg minket emberként; ez eléggé univerzális. A történet egy nap jutott eszembe, amikor tanúja voltam a taxisok sztrájkjának. Ez akkor tört ki, amikor az önvezető autók technológiája elkezdett fejlődni, szinte utalva az autonóm autók közeljövőben történő bevezetésére.
Ez félelmet keltett a taxisofőrökben, hogy ezek a technológiák előbb-utóbb átveszik az irányítást és kiváltják a munkájukat. Miközben néztem a sztrájkjukat, azt kérdeztem magamtól, mit tennék, ha ez velem is megtörténne, ha egy nap az embereket teljesen felváltaná valami nem emberi dolog. Innen ered a Stellar Blade témája. Mindezek után a játéknak nem erre kell összpontosítania; megpróbáltunk egy olyan akció-kalandjátékot készíteni, amelyet a játékosok élvezhetnek, miközben Eve történetét követik.
Úgy terveztük meg a játékot, hogy a játék előrehaladtával a kietlen Föld háttértörténete is feltáruljon. A történet azután kezdődik, hogy a Földet feldúlták a Naytiba nevű titokzatos lények, ami a megtizedelt emberi fajt arra késztette, hogy egy űrkolóniára meneküljön. Az emberek legyőzöttnek és az űrben való életbe belefáradtnak érzik magukat, ezért úgy döntenek, hogy harcba szállnak Naytiba ellen, hogy visszaszerezzék szülőföldjüket. A játékosok a játék során megismerhetik a háttértörténetet és a közbeeső eseményeket. Az igazság kiderítése után Eve döntéshez kell, hogy folyamodjon, és hogy mit választ, az a játékosok kezében van,” mondta Kim Hyung Tae.
Ez bizony nem az a tipikus inspiráció, de néha szokatlan helyekről jön az ihlet. A Stellar Blade április 26-én jelenik meg PlayStation 5-re, a demója pedig már játszható.
Forrás: PS Blog