Nyílt világú lesz az Electronic Arts Fekete Párduc-játéka?

A Cliffhanger Games (ahol a Middle-Earth: Shadow of Mordor fejlesztői dolgoznak) nagy valószínűséggel nyílt világú modellt fog alkalmazni a már bejelentett, de még megjelenési dátummal nem rendelkező Fekete Párduc (Black Panther) játékukban.

 

Az Electronic Arts álláshirdetése egy elsődleges sandbox tervezői pozícióra szól, és ez arra utal, hogy a Black Panther nyílt világú lehet. A sikeres jelentkezőnek terveznie, prototipusokkal tesztelnie és meg kell valósítania a mesterséges intelligencia rendszereit, a találkozásokat és játékmechanikákat, amelyek hozzájárulnak egy gazdag sandbox környezethez. Szorosan együtt kell dolgoznia az MI-mérnöki csapattal hogy olyan kifinomult viselkedés szülessen, amelyek javítják a nyílt világ élményét a városi tömegektől a vadon élő állatok ökoszisztémáihoz. Együttműködik a játéktervezőkkel annak biztosítása érdekében, hogy a sandbox elemek támogassák és gazdagítsák a narratív és játékmenetbeli célokat. Kollaborál a műszaki művészekkel a vizuális és környezeti elemek zökkenőmentes integrálása érdekében a homokozótervekbe, biztosítva a koherens és magával ragadó világot.

Támogassa a dinamikus eseményekhez és interakciókhoz szükséges rendszerek és sablonok fejlesztését, amelyek reagálnak a játékosok cselekedeteire, és hozzájárulnak egy élő, lélegző játékvilághoz. Együttműködik a küldetések és találkozások tervezőivel a konkrét játékmenetbeli jellemzők megvalósítása érdekében, ahol a találkozások és a sandbox rendszerek átfedik egymást, biztosítva a koherens játékélményt.

Együttműködik a tervezőcsapattal a sandbox dinamikájának a küldetések tervezésébe való integrálásában, megkönnyítve a strukturált küldetések és a nyílt világ felfedezése közötti zökkenőmentes átmenetet. Mentorál és technikai útmutatást nyújt más tervezőknek, megosztva a sandbox tervezéssel és az Unreal Engine eszközeivel kapcsolatos szakértelmét. A sandbox tervezési folyamatok és rendszerek dokumentációjának és legjobb gyakorlatainak fenntartása is feladata lesz, elősegítve a tudásmegosztást és a hatékonyságot a csapatban.

Mivel többször is megemlítik, hogy nyílt világ, minden bizonnyal ebbe az irányba mehet el a játék, amin a 2021-ben alapított Cliffhanger Games dolgozik. Kevin Stephens vezeti. Ő korábban a Monolith élén állt a két Middle-earth játék fejlesztése alatt. Remélhetőleg nem fogunk csalódni a Marvel szuperhősének játékadaptációjában.

Forrás: VGC, Gr8people

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu