MI-generált háttereket használ a jövőben a Call of Duty?

Egy álláshirdetés alapján fel kell készülni arra, hogy a Call of Duty is elkezdi alkalmazni a mesterséges intelligenciát egy aspektusában, így ha nem figyelnek oda a minőségellenőrzési fázis során, eléggé furcsa eredmények születhetnek.

 

A Treyarch első játéka, az Olympic Hockey ’98 a Nintendo 64-en még nem alkalmazta a mesterséges intelligenciát. A stúdió már 2005 óta foglalkozik a Call of Duty-val, ugyanis ekkor jelent meg tőlük a Call of Duty 2: Big Red One (ez a Call of Duty 2 konzolexkuzív melléktörténete). A franchise-zal viszont 2008 óta foglalkozik kizárólagosan a stúdió, ugyanis a Call of Duty: World at War óta csak ezzel az IP-vel tölti a csapat az időt. Azóta tíz játék jelent meg tőlük, és köztük van az összes Black Ops cím is.

A Twitteren felbukkant viszont tőlük egy álláshirdetés, ami viszont a mesterséges intelligenciájú jövő felé kacsintgat: „A Treyarch egy tehetséges 2D-s művész/animátor munkatársat keres, aki csatlakozna belső csapatunkhoz, hogy a játékainkhoz dinamikus tartalomtípusok széles választékát nyújtsa. A sikeres pályázó olyan művész lesz, aki jártas a digitális illusztrációban, a mozgástervezésben és a generatív MI-eszközök használatában.” Aztán a feladatkörök allatt azt írja a Treyarch, hogy az emberi művészek és a tartalomalkotó mesterséges intelligencia által készített művészeti asseteket fogja „kipolírozni” a sikeres jelentkező, akinek tapasztaltnak kell lennie a Stable Diffusion, a Vizcom, a Dall-E, vagy valami ehhez hasonló MI-s képgeneráló szoftverben, és tehetségesnek kell lennie a hagyományos digitális művészeti elemek létrehozásában is.

 

 

A Call of Duty tehát szintén elkezdett a mesterséges intelligenciával foglalkozni, ami fellvet néhány kérdést. Például azt, hogy így nem fognak embereket elküldeni emiatt? Így ugyanis kevesebb művészre lesz szükségük, és így kevesebb munkabért kell fizetni, amivel a vezetőség tömheti majd a zsebeit költséghatékonyságra hivatkozva, hiszen így kisebb kiadás mellett nagyobb profit könyvelhető el…

És ezt a lépést valószínűleg minden nagyobb IP fontolgatja.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu