A kínai techóriások egyike próbált trükközni a Disney által birtokolt képregényes cég hőseiből készülő játékkal, de a közönség ezt nem vette jó néven, és így inkább kihátrált az eddigi elképzeléséből.
Egy közvetítő (streamer), Brandon Larned megosztott pár részletet a közösségi médiában a NetEase szerződéstervezetéből. Hatalmasat csalódott a Marvel Rivalsban. Több tartalomalkotó is kódot kért a játékhoz, hogy hozzá tudjanak férni a játéktesztelési fázis alatt, amire a NetEase egy szerződést tolt az orruk alá. Eddig semmi gond nincs azzal, amit a kínai cég tesz, hiszen mégis kell egyfajta titoktartási megállapodás (NDA). Viszont a NetEase azt is kiemelte, hogy a szerződés aláírásával elvesztik az influenszerek a jogukat arra is, hogy negatívan értékeljék a játékot, azaz aki részt kíván venni a Marvel Rivals játéktesztelésében, nem kritizálhatja azt! Larned szerint a bökkenő az, hogy sokan el sem olvasták a szerződést, így itt is az apróbetűs szekcióban rejlik az ördög.
A NetEase a PCGamesN-nek elmondta, hogy ezek után áttekinti a tartalomalkotókkal kötött szerződést. Egy közleményben ezt írta a kínai cég: „A szerződés egy tervezet, amelynek célja a hosszútávú együttműködés a Marvel Rivals iránt érdeklődő alkotókkal. A fejlesztőcsapat azt reméli, hogy a mélyebb együttműködés révén tartalmasabb és következetesebb visszajelzések, javaslatok és kritikák érkeznek.” A Marvel Rivals tartalomalkotóinak létrehozott Discord-szerverén is írta a NetEase, hogy áttekinti a megállapodás feltételeit.
A NetEase kb. egy hónappal ezelőtt jelentette be a Marvel Rivalst, ami jelenleg egy zárt alfatesztelésnél jár. Jelenleg nincsen terv arra, hogy mikor számíthatunk a játék megjelenésére. Az Unreal Engine 5-öt használó hősös lövöldözős játék (ilyen például az Overwatch 2 is, vagy korábban Cliff Bleszinski, azaz CliffyB játéka, a LawBreakers, ami jelenleg egy rajongói feltámasztással próbálkozik) PC-re és Macre készül, és free-to-play üzleti modellt fog alkalmazni.
A NetEase talán a hazai környezet miatt trükközött… elvégre Kínában sem lehet csak úgy, mindent szabadon kritizálni.
Forrás: Gamesindustry, PCGamesN